Gå til innhold

firetretoen

Gjest Nedfall

Anbefalte innlegg

Gjest Nedfall

..det viser seg at det ikke er en ny film på gang med Pia Tjelta og Nicolai Cleve Broch, men en reklame for DNB !

..den var nå godt laget, da. :)

..og jeg skyr dnb som pesten, bare så det er sagt, dyr drittbank !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett den nei.

Og må si at jeg syns ikke DNB er en dritt bank. De har gitt oss det gunstige lånet, ikke betaler for å ha minibank kort hos dem, som jeg ofte må hos andre. :ler:

Men til gjengjeld liker jeg ikke Sparebank1 og Postbanken.

Nei nå styrer jeg for mye unna.

Hvor kan jeg se den da?

Fant ikke noe sted å trykke på. Visst den ikke er lage for explorer da :forvirret: for da finner jeg det aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

Hvor kan jeg se den da?

Fant ikke noe sted å trykke på. Visst den ikke er lage for explorer da  :forvirret: for da finner jeg det aldri

Prøv å trykke på fjernkontrollen til teven, jeg så den på tv2 før nyhetene nettopp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å trykke på fjernkontrollen til teven, jeg så den på tv2 før nyhetene nettopp..

hmmm tv går ikke da motakeren på den er ødelagt, vi kjører gjennom data. Bare leste at noe som "du kan se den her fra kvelden 1. mai" så da trodde jg at jeg kunne se den på nettsia dems kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
hmmm tv går ikke da motakeren på den er ødelagt, vi kjører gjennom data. Bare leste at noe som "du kan se den her fra kvelden 1. mai" så da trodde jg at jeg kunne se den på nettsia dems kanskje

Dette er skamløs dnb reklame, men siden du ber om det, den ligger her.

Jeg kommer ikke til å bli dnb kunde, enda så kul denne reklamen er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg lot meg lure i allefall! Satt og tenkte at den må jeg se siden jeg kjenner en av skuespillerne, og så prøvde jeg å lete etter premieredatoen før jeg skjønte at det ikke var en film. Jaja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den med et halv øye, trodde det var en reklame før jeg gjenkjente Nicolay Cleve Broch og Pia Tjelta og konkluderte med at det var en trailer. Stusset litt på hvorfor jeg ikke hadde hørt et ord om filmen før da, men dette forklarer jo et og annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen var skikkelig forvirrende! Først lurte jeg på hva slags produkt det var reklame for, så tenkte jeg at enten er det en film eller bankreklame, og de vil at vi skal tro det er en filmreklame men det egentlig er det noe helt annet. Så så jeg slutten, og trodde det var en filmreklame, helt til jeg så denne tråden ... Ble litt masete reklamefilm for min del ... kommer ikke til å skifte bank pga denne reklamen, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Ble litt masete reklamefilm for min del ... kommer ikke til å skifte bank pga denne reklamen, nei.

Den var fin, og sikkert dyr..

..men den banken der håver inn gebyrer, så da har man råd til en Cleve Broch og to.

Det var nok meningen at reklamen skulle virke vanskelig å plassere, reklamemakerne vet udmerket godt at folk senker garden sin når de tror de blir servert en filmtrailer.

Så det så !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå nå skulle jeg jo ønske det var trailer for en film :sur:

den så jo så spennende ut.

godt de ikke lurte meg da :frustrert:

skikkelig teit reklame, håper ikke noen bytter bank nei bare for en reklame :)

tror nok man må snakk med bankene jeg for å få den beste hjelpen og finne noe som passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...