123jente Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har akkurat kjøpt en vibrator, men får den ikke inn. har hørt at det hjelper med glidemiddel, men har ikke. har også hørt noe om å varme opp.. hvordan gjør man det? plis, trenger hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Glidemiddel, god tid, eller kjøp en ny (Tror angrefristen gjelder på slikt også, selv om det er litt mer pinlig enn en vaskemaskin )
Top Gun Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Kjøp slike ting på nettet slik at du ubetinget kan returnere dem innen 14 dager etter kjøpet og i mellomtiden teste om den passer deg. Da slipper du at den/de du ender opp med er for stor(e).
Liskat Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Øvelse Min nyeste kjentes litt stor til å begynne med, men det er nok mest fordi jeg er veldig ute av trening, siden jeg har hatt i meg tykkere av den ekte varianten før uten problemer.
Gjest _S_ Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Kjøp slike ting på nettet slik at du ubetinget kan returnere dem innen 14 dager etter kjøpet og i mellomtiden teste om den passer deg. Da slipper du at den/de du ender opp med er for stor(e). ← Jeg tror vel ikke du kan teste dem for så å returnere dem. TS: Kjøp en mindre vibrator.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Fingerpul deg selv litt sånn at du blir våt og litt videre. Prøv deg forsiktig fram med dildoen. Kanskje du bør kjøpe en mindre en
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå