Gjest Lei Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Da prøver jeg igjen. Jeg har sett meg lei på at dere mannfolk ikke klarer å bestemme dere for hva dere mener. Her er et eksempel: Jeg leste i en tråd her at det var en mannlig bruker som ikke ville bruke kondom i faste forhold, da han syntes at det gikk ut over følsomheten. Litt senere leste jeg i en annen tråd om en annen mannlig bruker som insisterer på å bruke kondom, selv når han er i forhold, da han vil være sikker på at han ikke blir far uten å ville det selv. Spørsmålet mitt blir da: HVA VIL DERE EGENTLIG??? KLARER DERE IKKE Å BESTEMME DERE? VIL DERE BRUKE KONDOM HVIS DERE ER I STABILE FORHOLD, ELLER VIL DERE IKKE???? Jeg blir fryktelig frustrert når dere vingler slik. En annen sak: Bestekameraten min sa at her om dagen han absolutt ikke kan være utro mot dama si. Og i går kveld ringte søstera mi og var helt knust fordi mannen hennes hadde bedratt henne. HVORFOR SIER DERE EN TING NÅR DERE MED ALL TYDELIGHET GJØR DET MOTSATTE???? HVORFOR KAN DERE IKKE SI DET SOM DET ER, NEMLIG AT DERE ER UTRO SÅ FORT DERE FÅR SJANSEN? Hvordan i all verden skal jeg kunne stole på mannfolk etter dette.
Gjest Lei Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Haha, mannfolk er jo forskjellige da. ← Men hvorfor sier de en ting (f,eks når det gjelder utroskap) og så GJØR DE DET STIKK MOTSATTE??? Jeg blir veldig forvirret og irritert her. Kan de ikke bare være ærlige?
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Om en mann sier noe, så betyr ikke det at alle mener det samme da, hallo?!? Noen menn er utro, andre ikke. Noen menn bruker kondom, andre ikke. Så enkelt er det.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Tror nok at mannfolk er like forskjellige som kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Er bestekameraten din og mannen til søstera di samme person?
Gjest Lei Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Er bestekameraten din og mannen til søstera di samme person? ← Er du treg i oppfatningen, eller? De er MANNFOLK!!! Det er slik de er. De sier en ting, og så gjør de det motsatte.
Gjest =tentacle= Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Du skal aldri stole på mannfolk. Heller ikke kvinnfolk. Stol på en og en person ut fra hva h*n står for.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Er du treg i oppfatningen, eller? De er MANNFOLK!!! Det er slik de er. De sier en ting, og så gjør de det motsatte. ← Haha jeg forsøkte, men nå klarer jeg ikke å ta deg alvorlig lenger.
CheapChampagne Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Alle mannfolk deler ikke EN hjerne vettu..
Gjest Lei Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 Du skal aldri stole på mannfolk. Heller ikke kvinnfolk. Stol på en og en person ut fra hva h*n står for. ← Men hvorfor sier de at de ikke kan være utro når de vitterlig er det? Og hvorfor sier de at de ikke er interessert i trekant-sex, når den forrige typen min ville det??? KAN DE VÆRE SÅ SNILL Å HANDLE ETTER HVORDAN DE SNAKKER!!! Jeg er så lei av at de sier en ting, og så gjør de det stikk motsatte.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #12 Skrevet 1. mai 2007 Ok så hvis en dame sier at hun liker andre damer, skal jeg gå ut ifra at du gjør det også...
Gjest Lei Skrevet 1. mai 2007 #13 Skrevet 1. mai 2007 Ok så hvis en dame sier at hun liker andre damer, skal jeg gå ut ifra at du gjør det også... ← Nå er det MANNFOLK vi diskuterer her. Damer handler helt annerledes.
Gjest Lei Skrevet 1. mai 2007 #14 Skrevet 1. mai 2007 Jeg registrerer at det foreløpig ikke er noen mannlige brukere som har kunnet svare på hvorfor de ikke har klart å bestemme seg når det gjelder kondombruk i faste forhold. Det viser hvor rett jeg har.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #15 Skrevet 1. mai 2007 hmss.. nå blir jeg overbevist om at dette er kødd:D du er avslørt lei.
Thomas Andrè Skrevet 1. mai 2007 #16 Skrevet 1. mai 2007 Du skal aldri stole på mannfolk. Heller ikke kvinnfolk. Stol på en og en person ut fra hva h*n står for. ← Alternativt stol ikke på noen. Alle mannfolk deler ikke EN hjerne vettu.. ← Jo
Gjest Lei Skrevet 1. mai 2007 #17 Skrevet 1. mai 2007 hmss.. nå blir jeg overbevist om at dette er kødd:D du er avslørt lei. ← Din gjøk! Sett deg inn i sakens realiteter. Det er et faktum at mannfolk ikke sier hva de egentlig mener.
Amalie_85 Skrevet 1. mai 2007 #18 Skrevet 1. mai 2007 Dette er nok tull ja. Men for å fortsette denne diskusjonen: Sånn som du vinkler det skal alle menn tenke litt, sier en mann at han ikke vil bruke kondom, så skal INGEN mannfolk bruke kondom. Er det noe vits at vi "leter" etter kjærligheten da? Da er jo alle mannfolk like, så egentlig kan alle single bare gå å ta den første mannen de ser og være fornøyd med det fordi alle mannfolk er like og tenker likt!!!
Gjest Lei Skrevet 1. mai 2007 #19 Skrevet 1. mai 2007 Sånn som du vinkler det skal alle menn tenke litt, sier en mann at han ikke vil bruke kondom, så skal INGEN mannfolk bruke kondom. Er det noe vits at vi "leter" etter kjærligheten da? Da er jo alle mannfolk like, så egentlig kan alle single bare gå å ta den første mannen de ser og være fornøyd med det fordi alle mannfolk er like og tenker likt!!! ← Det er et ubestridelig faktum at mannfolk sier en ting og gjør det motsatte.
Amalie_85 Skrevet 1. mai 2007 #20 Skrevet 1. mai 2007 Det er et ubestridelig faktum at mannfolk sier en ting og gjør det motsatte. ← Men du har ikke svart på det jeg spørr om!!?? Kan man ikke bare ta nærmeste mannfolk fordi de er like?? Da er det jo synd i deg da som har valgt deg ut sånne menn som ikke klarer å bestemme seg. Min mann står da i det minste for det han sier. Så da er det HAN jeg stoler på og ikke alle disse vingle mennene du skriver om. Å nei det er sant, det er jo min sambo og fordi ALLE MENN ER LIKE. Gammel er du egentlig? For visst dette ikke er kødd må jeg si at det er lenge siden jeg har vært borti så snevert syn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå