Gå til innhold

Skapknotter til barneskap

Anbefalte innlegg

Gjest care
Skrevet

Prøver å finne rosa hjerter. Noen som vet om en butikk som selger slike knotter. IKEA har ikke. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du ikke finner kan du male på noen tre-knotter.. male på hjerter.. men nå var det jo ikke dette du lette etter da..

Skrevet

Heisann :)

Ebay......... har mange, søk på : drawer knobs heart og du finner sikkert noen du liker.

Gjest care
Skrevet

Tusen takk for råd til begge dere. :klem:

Skrevet

Du kan jo evt lage din egen av Fimo også?

Da får du ihvertfall en knonhtt som ingen andre har.

Bruk gjerne en liten knott i metall (fra Ikea feks) som utgangspunkt og lag knotten din oppå denne etter egen form og smak :)

Gjest care
Skrevet
Du kan jo evt lage din egen av Fimo også?

Da får du ihvertfall en knonhtt som ingen andre har.

Bruk gjerne en liten knott i metall (fra Ikea feks) som utgangspunkt og lag knotten din oppå denne etter egen form og smak :)

Hei, dette vet jeg ingenting om. Har du en link til meg?

Skrevet

Jeg fant et par lenker:

http://www.sculpey.com/Projects/projects_Knobs.htm

Her brukes kun festet til knotten.

Det går an å gjøre det litt enklere også ved å "bake" inn hele knotten. Prinsippet er som følger:

Du kjøper Fimo leire på feks Panduro i den/de fargene du vil ha.

Finn noen billige knotter som er litt mindre enn det du vil at sluttresultatet skal være. Det er vikitg at disse tåler en runde i stekeovnen. Både metall og tre går greit.

Kna leiren din til den er lett å jobbe med. Så kler du knotten med leire og former/dekorerer den slik du vil. Deretter herder du den i ovnen ihht det som står på pakken.

Det er jo bare fantasien som setter grenser. Du kan lage hvilken form du vil, og du kan også stemple i leiren for å lage avtrykk feks. Hva med et hjerte med forbokstaven til jenta di i midten???

Håper dette ble litt klarere...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Ting i Akersgt har en del slike knotter. Vet jeg har sett røde hjerter der, men usikker på rosa. Evt er R.O.O.M. og Hilmers hus verdt en sjekk.

Gjest care
Skrevet

Takk for tips jenter. Jeg tenker det blir en bytur for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...