Mettem Skrevet 1. mai 2007 #1 Del Skrevet 1. mai 2007 http://www.costablancaskole.com/ Dette fikk jeg utrolig lyst til ! Koster ca 20 000 for selve skolen i et år, og ca 50 000 for å bo på internatet. Er det noen som kjenner noen eller som selv har gått der? Og er det noen som vet hvordan man gjør det med fly og sånn? Må man reise helt alene, eller er det noen form for organisasjon som styrer det hele? Vet dere flere plasser man kan gå norsk skole i utlandet med NORSK undervisning (dvs ikke EF og de der organisasjonene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belissima Skrevet 1. mai 2007 #2 Del Skrevet 1. mai 2007 Finnes også en norsk skole på Gran Canaria (www.colegio.no). Der er det en del som reiser alene og det er boplikt på internatet til man er 18 (var 20 år før). Hvis man ikke reiser med familien så anbefaler man vel at man bor på internatet, det er et sikkerhetsnett og veldig sosialt. Jeg har ikke gått der selv, siden de la ned allmennfaglig påbygginglinja det året det var aktuelt for meg (og tilbydde det som nettstudium hos Sonans for 5-10000 per fag i tillegg til skolepengene og internatkostnadene).. Men jeg kjenner ei som har gått der, og hun hadde tre supre år i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. mai 2007 #3 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg vet om ei som har gått på skole i Alfas del Pi. Hun gikk på spansk skole, mens søsteren hennes gikk på norsk skole. Alfas del Pi ligger ikke langt fra Alicante, se her. Også er det den norske skolen i Rojales, ikke langt unna Torrevieja. Du må nok reise alene, men det klarer du fint. Ta en telefon eller send en e-post til skolen, og spør om alt du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå