Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #1 Skrevet 5. mars 2003 Jeg skal gå til anskaffelse av sminkefjerner - har brukt noen pad`ser fra H&M tidligere - men de gir fra seg så mye olje--- Har noen et godt tips til gode produkter?? Takk for tips (bruker ikke vannfast mascara)... Jente 29
oyli Skrevet 5. mars 2003 #2 Skrevet 5. mars 2003 Clarins Gentle Cleansing Foam er bra og ikke avskrekkende dyr . (150 kr.)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #3 Skrevet 5. mars 2003 Min favoritt er Revlons Hypo-Sensitive (lilla og sort flaske) til kr. 89. Til gjest: Hun skulle ha sminkefjerner, ikke ett renseprodukt. Les før du svarer så du ikke skaper forvirring. Milla
hilli Skrevet 5. mars 2003 #4 Skrevet 5. mars 2003 Jeg har ømfintlige øyne og den eneste sminkefjerneren som funker for meg er Helena Rubenstein All Mascaras! Den koster ca 200 kr og holder lenge. L'Oréal sin Gente Eye lyver. Svir som et h*****e og tørker ut øynene.
oyli Skrevet 5. mars 2003 #5 Skrevet 5. mars 2003 Til Milla: Jeg er ikke gjest, men derimot registrert bruker med brukernavnet Oyli. Les før du svarer så slipper vi å skape unødvendig forvirring her.. :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #6 Skrevet 5. mars 2003 Til Milla: Jeg er ikke gjest, men derimot registrert bruker med brukernavnet Oyli. Les før du svarer så slipper vi å skape unødvendig forvirring her.. :D Whups, beklager. Uansett så skulle hun ha sminkefjerner, det du anbefalte er ett renseskum for huden, og slike ting skal ALDRI brukes på huden rundt øynene. MIlla
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #7 Skrevet 5. mars 2003 Tusen takk for tipsene alle sammen... Og til deg Milla - har sett at du har fått masse kritikk her inne - men fortsett med å gi gode råd - jeg har ihvertfall fått masse gode tips fra deg... Ha en fin dag videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå