Metis Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Er fuktighetskremene fra md formulation bra? Og i så fall er de ikke-comedogene ( er det riktig skrevet....?) Er nemlig plaget med kviser til tider, så må være svært nøye med hvilken fuktighetskrem jeg bruker. Har brukt SSC fra dermalogica i laaaaang tid, og er veldig fornøyd, men ønsker å prøve noe nytt. Og jeg er jo, som jeg har skrevet her tidligere, svæææært fornøyd med facial lotion fra MD. Har blandingshud ( sånn i tilfelle noen vil komme med anbefalinger fra MD).
Emmelli Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er en stor fan av md formulations, men har ikke falt pladask for de av fuktighetskremene deres som jeg har prøvd; Moisture Defense Antioxidant Creme og Advanced Hydrating Complex Gel Formula. Jeg brukte i lang tid Lancome Aqua Fusion i krukke (de har forskjellige teksturer tilpasset forskjellige hudtyper) og den var grei, spesielt på sommerstid. I vinter har jeg brukt Clinique Superdefense Triple Action Moisturizer for fet til kombinert hud og er godt fornøyd med den. Den har dessuten SPF 25, som er en fordel dersom du bruker produkter med glykolsyre. Clinique er generelt et godt merke for oss med kombinasjonshud, siden de fleste av produktene deres kommer for både tørr, fet og kombinasjonshud, og er tydelig merket dersom de er oljefri! Jeg gleder meg nå til å få tak i Cliniques nye Continuous Rescue Antioxidant Moisturizer! Noen som har erfaringer med denne allerede?
Gjest Deception Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Ingen av fuktighetskremene fra MD har vært nok til min tørre hud, i hvertfall. Nå bruker jeg en krem fra Dior, HydrAction, og denne holder flassingen i sjakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå