missluna Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Min kjære har 25årsdag neste måned og jeg har et stort problem med å finne ut hva jeg skal kjøpe til han. Han har alt han vil ha, mener han, og han er innmari kresen på "ting". Jeg har også hinta om at vi kunne dratt på tur sammen, men han er ikke gira på det heller. Har dere noen forslag?? Alt tas imot med stor takk
Caracal Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Hva med en opplevelse for dere begge..Kan være en bedre middag der dere har gjort dere litt til for hverandre.. Ellers så har han vel en eller annen hobby som han trenger noe til.. Noen syntes det er litt pes i teorien å ta i mot noe, mens når det faktisk skjer blir de rørt og glade.. Caracal
Laban75 Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Billetter til en konsert med noen han liker.. Klær Klokke
Kayli Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Ganske uromantisk, men hva med et gavekort? Kjøp et i en butikk du vet han liker, så får han bestemme gaven selv. Jeg hadde store problemer da min samboer hadde bursdag. De ønsker seg jo aldri noen ting! Etter tips her på KG tok jeg en kikk på lommeboka hans, og tenk - den var temmelig grusom og slitt. Det ble ny lommebok...
Gjest Catwoman Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Hva med et smykke? Hvis det er noe han liker da - finnes mange fine smykker til menn. Hva liker han å drive på med da?
Grønt blad Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Plukk en løvetann og gi ham et kyss ← :rødme: Så søtt!
wok Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Jeg ga mannen min et klippekort på "vask på ryggen" sammen med en natursvamp og god såpe. Klippekortet hadde han liggende på badet, og mange av kameratene hans synes det var en glimrende gave. Gavertrenger ikke koste så mye, omtanke er viktigere!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Et abb. på sikker lagring av bilder, film, musikk og dokumenter: www.disafe.net funket på min mann - han deler nå bilder med alle han kjenner
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Et par DVD filmer, en god vin, en kasse øl, eller noe slikt? (Skal knabbe løvetannideen selv )
Gjest Pax Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Jeg liker heller å gi oppevelser enn ting. Opplevelser kan være så mye... En ferietur, kino m middag, operaforestilling, hjemmebakt kake, etc. Sexleketøy kan og funke. Og det kan jo kombineres med å gi en oppelvelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå