Gjest Taxi Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg og min kjæreste har det supert når det bare er oss 2, men når vi skal gjøre noe med mine venner så funker det liksom ikke... de er så forskjellige på ALLE områder, og jeg tror egentlig ikke mine venner liker han så veldig... Jeg føler at han på en måte blir utafor selv om de prøver å inkludere han, jeg synes han prøver for hardt og det blir litt krampeaktig og i det hele tatt så har det kommet til det at jeg innerst inne ikke vil ha han med når vi skal gjøre ting med mine venner... noen som har vært i denne situasjonen?
Eamane Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har det samme problemet med min kjæreste, han går rett å slett ikke sammen med mine venner. Men i det siste, når vi skal finne på noe med vennene mine har han tatt med seg noen kamerater, å det har funka veldig bra
Grønt blad Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har det heldigvis ikke sånn, men ønsker deg lykke til Kanskje det kan hjelpe hvis han tar med seg noen kamerater slik som Eamane foreslo. Uansett. Lykke til!
missluna Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Vi har det sånn også, bare at typen min og vennene mine ikke tåler trynet på hverandre.. Det er veldig frustrerende til tider, men vi har også felles venner som vi kan være med.. Jeg har i alle fall gitt opp å prøve å få vennene mine og typen min til å like hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå