Kara W Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Nå viser jeg min fulle uvitenhet ved å ikke en gang vite hva det jeg spør etter heter Vi har pratet om å skrive kontrakt når vi gifter oss, slik at noen ting ikke blir delt hvis vi skulle skille oss og slikt. Jeg har hørt at det heter noe, men husker ikke hva. Samboerkontrakt for gifte, liksom. Det jeg lurer på (rent bortsett fra hva det heter...) er hvordan man skriver en sånn. Finnes det et standard skjema man kan fylle ut? Skriver man det før eller etter at man gifter seg? Er det noen ting som må være med for at det skal være gyldig? Huff, nå følte jeg meg liten og barnslig, og absolutt ikke som en voksen kvinne som holder på å inngå ekteskap.
Gjest =tentacle= Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Det heter ektepakt Masse info fra forskjellige vinkler hvis du googler ektepakt.
Pastor Knut Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Huff, nå følte jeg meg liten og barnslig, og absolutt ikke som en voksen kvinne som holder på å inngå ekteskap. ← Jeg synes du høres ut som et voksent og fornuftig menneske som vet hva du vil også med ditt ekteskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå