Gjest senora Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Fikk en mail i dag fra en bekjent der det stod at jeg måtte sende mailen videre til 18 av mine kontakter. hvis ikke ville jeg bli nødt til å betale for bruk av mail og msn heretter. Er dette tull og tøys, ala kjedebrev? Denne bekjente ser jeg på som seriøs...ellers hadde jeg slettet dette med en gang og sett på det som tull. Noen av dere som har peiling?
Gjest Frysepulver Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Bare tull, folk videresender åpenbart alt mulig
Gjest Nedfall Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 [...]Denne bekjente ser jeg på som seriøs...ellers hadde jeg slettet dette med en gang og sett på det som tull. Noen av dere som har peiling? ← Hxn er ikke seriøs nå lenger, slett mailen. Etterpå sier du hva du syns om folk som videresender ren idioti..
Wildy Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Det er bare tull og svada, slett med beste samvittighet og ikke vidresend til andre , forøpler bare mer....
Amalie_85 Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Kan godt hende han tror på det. For det er det mange som har gjort som har sendt til meg. For det er sikkert en link med i mailen din, og går du inn der og leser det som står der står det og en dato på når det ble skrevet og det var i 2001 tror jeg. Så det var snakk om å gjøre det, men det ble aldri gjennomført og kommer nok aldri til å bli det for da mister de for mange kunder.
Gjest Gitte Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Så fort msn har problemer, eller en større gruppe har problemer med å logge inn på msn, står det fort i nettavisene. Dersom msn hadde blitt en betalingstjeneste hadde det garantert stått skrevet om i alle aviser.
Aurela Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Fikk den maile for første gang for noen år siden. Sendte den ikke videre, og jeg har fortsatt samme msn og mail!!!
Gjest Nedfall Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Man trenger igrunnen bare kjenne igjen en ting når det gjelder kjedebrev; send dette videre til x antall (helst alle) du kjenner.. Ellers har man det vanlige.. høres for godt ut til å være sant, innholder opplysninger om noen man kan synes synd i, osv.. men det første kjennetegnet er viktig, kjenner man igjen dette kan man ta ett lite søk på nettet. Det er som regel mange som har skrevet mye om dritten før, når man får slike mailer har de som regel levd lenge, blitt videresendt i evigheter og gitt inspirasjon til forfatterne om å lage stadig nye varianter.. Ett aldri så lite arbeidsmarked i seg selv, da spammere etterhvert kan plukke ut gyldige mailadresser fra denne "kommunikasjonen"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå