Gå til innhold

Nordre Skøyen Hovedgård


LilleElefant

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer fra bryllup på Nordre Skøyen Hovedgård?

Vi har valgt dette stedet til vårt bryllup, men ønsker erfaringer fra andre som har giftet seg (eller vært i bryllup der).

Noe man bør "passe på"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest augustbrud04

Hei

Jeg lurer selv på dette stedet. Hva må du betale og hav inngår i prisen?

Har bare hørt positive ting, skal vistnok være et populært sted.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har ikke selv vært der i bryllup, men jeg har bare hørt ros om det stedet.

Kan ikke hjelpe med priser, men jeg vet at du kan ordne alt selv og ha med alkohol.

Nydelig sted for sommerbryllup da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodite

Hei!

Jeg har aldri vært i bryllup der, men min familie har brukt dette stedet ved flere ulike anledninger - og vi er kjmepfornøyde. Husker ikke pris, men det er ikke ALTFOR dyrt - og det er fine og koselige lokaler. :D

Vi laget mat og alt selv. det var til store runde bursdagslag vi har brukt det mest - pluss konfirmasjoner etc.

fint å parkere, fint område rundt- og ja - har bare positivt om dette. Jeg har tenkt selv på det for vårt bryllup, men vi har desserre flere enn 50 gjester (som det er plass til) - og må derfor velge noe annet.. :cry:

MEN DET ER KJMEPEBRA DER! :P

Lykke til!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En venninne av meg giftet seg der, men jeg var ikke i bryllupet. Har dessverre heller aldri vært inne i huset, men må likevel si at jeg tror det er et flott sted.

Utendørs er det jo kjempefint. Og for en utsikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et kjempefint sted å feire bryllup! kan dessverre ikke hjelpe dg med detaljer som priser osv, da alle bryllupsgreier er pakket ned pga flytting. men stedet kan anbefales!!! Vi var 50 gjester der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min hadde bryllupsfesten sin der i 1996. Jeg må si at jeg ble litt skuffet, for dette er jo et sted det er vanskelig å få tak på (broren min måtte flytte på datoen for giftermålet for å få stedet). Og her er min grunn til skuffelse:

Det er mange stuer på rad, og den største stuen er trang for 65 stk som vi var. Etter middagen var det for så vidt plass til alle, men jeg synes vi ble veldig oppdelt fordi lokalene er lange og smale (de som satt innerst så vi jo aldri noe til...). Pga av dette var det noen som gikk glipp av kakeskjæring osv fordi de satt så lang unna. Dansegulvet var i det største rommet (der vi spiste), men det var så trangt at man ikke kunne sitte rundt og se på de som danset. Og musikken hørte du ikke særlig to stuer bortenfor.

Lokalet var også ganske slitt synes jeg, spesielt toalettene var litt ekle (rene, men utrolig nedslitt). Så et tips er jo å tenke litt på toalettene for å "lyse opp" og gjøre det triveligere der. Men, det kan jo være at det er pusset opp nå.

Vi vurderte ikke dette stedet, og hovedgrunnen var at vi ønsket et sted hvor det var ett stort rom (med stuer ved siden av) hvor det er god plass til alle til middagen og hvor man kan ha dansegulv, men hvor det er plass til bord også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...