Gjest *Just-Me* Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg skulle overta samboers mobil, men vi får ikke det til. Tlf er i frakoblet modus (altså den kan være på uten sim kort inni.) Når vi setter inn mitt sim kort vil den ikke tilkobles. Får til å slå på tlf, må taste pin kode osv, men selv om vi velger NEI når vi blir spurt om å fortsette i frakoblet modus, fortsette bare tlf i frakoblet modus... har ikke noe sperre på sim eller tlf... noen som kan hjelpe?
Gjest *Just-Me* Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Ingen som aner hvordan jeg skal få simkortet til å funke i tlf? den er IKKE operatørlåst.....
Gjest Nedfall Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Ingen som aner hvordan jeg skal få simkortet til å funke i tlf? den er IKKE operatørlåst..... ← Tror du folk er synske ? Merke og modellnavn takk..
Gjest *Just-Me* Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Ja, tror at folk er synske!! tenkte at det sikkert var likt på de fleste tlf visst slikt skjedde. Det er en Nokia N-80.
T.S Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 er det en 3G tlf? Da må du vel ha kort som støtter det?
Gjest *Just-Me* Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Ja, det er 3g tlf, men den gammle mobilen min er også 3g og jeg har kort som støtter dette....
Toro Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Det høres ut for meg som om telefonen ikke oppdager at simkortet er på plass. Prøv å sette det på plass på nytt noen ganger. Tørk over simkortet med litt mykt papir for å få god kontakt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå