Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har vært i forhold siden jeg var 19 år, nå er jeg 30 og singel. Har lett etter mannen i mitt liv i 2,5 år nå. Tidligere hadde jeg aldri problemer med å få en kjæreste, nå føler jeg ingen vil ha meg! Får mye positive tilbakemeldinger på meg selv av menn, så hvorfor er jeg da singel, jeg føler jeg lyser desperat! uff, uff. Trodde aldri det skulle bli slik, jeg virkelig ønsker meg ett familie liv, men har insett-jeg får gi opp. Føler jeg nedverger meg selv ved å prøve å finne en....gir en mann meg oppmeksomhet kan jeg fort tro det er mannen i mitt liv, og de som vil ha meg blir jeg ikke interessert i, jeg virkelig hater å bo alene-men må jo gi opp.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 til deg.. Men du!!! Du er jo bare 30 år.. Tror ikke du skal stresse med dette jeg. Mannen i ditt liv kommer av seg selv en dag han. Men til anbefalling: Du finner han ikke ute på byen. Der er det bare menn som er ute etter ONS. Nettet er jo også en fin sjekkeplass. NEI ikke stress mannen er der du vet bare ikke hvor enda.. Lykke til
~white lady~ Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Gi opp å få mann og familie når man bare er 30? Hvorfor det? Barn kan man da få til man er over førti... Men jeg tror det er noe i det at når man er desperat så får man ingenting, når man slapper av og tar ting som de kommer, så kommer plutselig drømmeprinsen ridende på sin hvite hest.........
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Takk så mye for svar, bare føler meg så patetisk av og til.
Amalie_85 Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Det at du fikk lett kjærester før er vel kanskje det at du ikke hadde samme kriteriene som nå. Du har blitt mer voksen og da vil ha en voksen mann. Jeg vil hvertfall regne med at det er noe sånt. Jeg vet jo ikke hvordan du er så jeg kan jo ikke si noe for sikkert. Men ikke vær redd for at det ikke dukker opp noen i ditt liv for det gjør det helt sikkert. Kjæresten min er 33 og det er ikke så lenge siden vi traff hverandre, og han fortalte meg at før han traff meg trodde han at han kom til å ende opp alene fordi han var jo over 30 og ikke funnet ekte kjærlighet enda. For han hadde jo datet noen i mellom meg og x sin. Går nok så bra så
Kattugla Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Du er ikke gått ut på dato ennå Etter å ha hatt uflaks i kjærlighet, hele mitt voksne liv, traff jeg MANNEN endelig i en alder av 35 og vi er lykkelige som bare det og skal gifte oss til sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå