Gå til innhold

Hjelp meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Likte best bukett 2 jeg..(liker slike farger). Men begge var fine :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge var veldig fine, men jeg likte bukett nummer to best. Den var nydelig! Som kjolen :tommel:

Skrevet

Jeg synes den første var desidert finest, men jeg klarer kanskje ikke å sette samme kjole og bukett i hodet - derfor er det sikkert lurt å høre på venner som både har sett deg og kjolen :)

Skrevet

Burde ha skjønt at jeg kom til å få helt forskjellige svar her.. :ler:

Men litt klokere har jeg blitt.. Flere har spurt om jeg har noe spesielt fargetema og det har jeg egentlig ikke. Dvs invitasjon og bordkort matcher men er i hvit og kremhvit alt sammen. Jeg tenkte ikke å følge dette spesielt opp i buketten.. det blir rosa og hvite perler, og lys på bordene.. og roseblad etter som jeg velger buketten.

Men jeg tror jeg skal høre med dekoratøren om de to bukettene kan la seg kombinere på noe vis..

Jeg liker den første best, fordi den er litt mer spesiell, men er enig i at fargene kanskje er best i den andre. Jeg får ta med bilde av meg i kjolen og høre hva hun mener.

Takk for innspill alle sammen!

Skrevet

Bukett nr 1 var finest i formen, men fargene var mer høstaktige. Da jeg spurte om fargetema, tenkte jeg mer på hvilke blomster du tenkte å ha på bordet, farger på lys og servietter og slikt. Det kan jo være greit å ha noelunde de samme fargene i buketten.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg likte bukett 2 best, kjempefin!!!

Skrevet
Bukett nr 1 var finest i formen, men fargene var mer høstaktige. Da jeg spurte om fargetema, tenkte jeg mer på hvilke blomster du tenkte å ha på bordet, farger på lys og servietter og slikt. Det kan jo være greit å ha noelunde de samme fargene i buketten.

Åja.. misfostod litt. Jeg har ikke bestemt de fargene enda da jeg tenkte å ta utgangspunkt i buketten og ikke omvendt. :)

Skrevet

Jeg likte best nr 2 for "min smak" vil ha mest mulig blomster og minst mulig grønnt og annet stæsj....(derfor haddemin bukett kun roser...ingenting annet...)

Men begge var kuule!

Skrevet
Åja.. misfostod litt. Jeg har ikke bestemt de fargene enda da jeg tenkte å ta utgangspunkt i buketten og ikke omvendt. :)

Da tar du den magefølelsen din sier er finest. Du har jo siklet på den første buketten i et år snart nå.. Det er kanskje den du egentlig vil ha?

Skrevet

Jeg syns den første hadde passet godt til et sent høstbryllup. Likte den siste best ja...

Skrevet

Si meg en ting, må du velge ut fra et sånt "bildegalleri" da? :rodme: Jeg er datter av en blomsterdame, og moder'n har da aldri laget buketter kun ut fra slike bilder. Slike bilder er kun forslag som kan bygges videre på og tilpasses deg som person. Alle bukettene moder'n lager er gjort med bakgrunn fra kjolevalg og samtaler med bruden, personlig stil og kroppsfasong teller inn vet jeg, på bukettene hun har laget i de snart 45 årene hun har jobbet som blomsterdekoratør.

Skrevet
Si meg en ting, må du velge ut fra et sånt "bildegalleri" da?  :rodme:  Jeg er datter av en blomsterdame, og moder'n har da aldri laget buketter kun ut fra slike bilder. Slike bilder er kun forslag som kan bygges videre på og tilpasses deg som person. Alle bukettene moder'n lager er gjort med bakgrunn fra kjolevalg og samtaler med bruden, personlig stil og kroppsfasong teller inn vet jeg, på bukettene hun har laget i de snart 45 årene hun har jobbet som blomsterdekoratør.

neida, ikke i det hele tatt. Men det er jo greit å ha noe som utgangspunkt, og siden de to bukettene er relativ ulik i stil må jeg jo bestemme meg litt or hvordan stil jeg vil ha. Jeg skal selvsagt snakke videre med blomsterdamen og regner med at hun vil dele sine råd og tips med meg sånn at jeg blir ornøyd med valget..

Skrevet

Jeg likte umiddelbart den første buketten best, men den hadde nok vært kjempefin i litt lysere farger. Den andre ble litt for sukkersøt og strømlinjeformet for min smak. Synes idéen om å kombinere de to er god! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...