Gå til innhold

Hjelp meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke bestemme meg..

Kjolen ser sånn ut (i kremhvit, uten blomst)

kjolen

Det står mellom to buketter;

bukett1

bukett2

Endret av Bare Bea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den øverste buketten var helt nydelig. Ville stått veldig fint til en kremhvit kjole også, tenker jeg. Men det kommer jo litt an på hvilke farger du har tenkt på som en "rød tråd".

Gjest Frysepulver
Skrevet

Den første. Fargene funket bedre og den var hakket mer spesiell enn nummer to

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Første :) Likte den også fordi den var litt mer uvanlig enn den andre...

Skrevet
Den første. Fargene funket bedre og den var hakket mer spesiell enn nummer to

Jeg er enig med de over her.

Skrevet

hmmm.. da ble jeg ikke særlig klokere.. viste de nettop til mine to beste venninner og til sambo, og de syntes alle tre definitivt den siste..

og alle her synes den første? hmm.. det var egentlig førstevalget mitt.. Men det veier jo litt hva sambo og forlover synes..

*tenke*

Skrevet (endret)

Jeg likte den andre best fordi den var lysere og lettere på en måte. Synes det ble litt mye brunt i den første. Men kanskje de kan la seg kombinere på et vis?

Endret av Frey
Skrevet

Likte den første best...

Gjest Zevon
Skrevet

Den første var nydelig, den andre var... ordinær.

Skrevet

Definitivt den andre buketten. Begge er fine, men fargene i den første blir litt feil i forhold til kjolen. Den andre buketten passer bedre fargemessig. Det blir ikke så hardt, den stjeler ikke for mye oppmerksomhet og den var litt mer sommerlig. Mener nå jeg.... :)

Skrevet
Definitivt den andre buketten. Begge er fine, men fargene i den første blir litt feil i forhold til kjolen. Den andre buketten passer bedre fargemessig. Det blir ikke så hardt, den stjeler ikke for mye oppmerksomhet og den var litt mer sommerlig. Mener nå jeg.... :)

Enig.

Skrevet

Den siste var finest :)

Skrevet

Jeg likte den siste best, nr 2.

Dette fordi det var mange detaljer på kjolen, og bukett nr 1 hadde også mange detaljer, tenker da at det kan bli litt mye.. Nr 2 var klassisk og enkel. :)

Skrevet

Til kjolen din syns jeg den andre var finest!

Den første var kjempe fin og spesiell, men jeg tror nok den 2 passer best!

:)

Skrevet

Nr 2 var finest synes jeg.

Nydelig kjole forresten :)

Skrevet

Nr 2! Enkel og pen. Passer til kjolen. For mye krimskrams i den andre.

Skrevet

Veldig veldig nydelig kjole!!!

Jeg synes begge var fine, men jeg hadde valgt nr 2.

Lykke til med valget ditt!

Gjest Kermit
Skrevet (endret)

Den første var nydelig, men jeg likte fargene i den andre best.

Fargene i den første hadde vært fabelaktige til f.eks. et høstbryllup, men buketten i seg selv var flott. Skikkelig spesiell. Den andre hadde farger som passer bedre til et sommerbryllup IMO, men jeg synes formen på buketten var litt kjedelig.

Jeg ville ha valgt den første, men ville ha forhørt meg om mulighetene til å få litt andre farger. Men det kommer jo og an på om du har et fargetema som skal gå igjen i bryllupet.

Endret av Kermit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...