Donpedro Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har hverken vært i Randers, Silkeborg, Horsens eller Århus. Så reklame for billige hoteller her på kg og fik lyst til å ta en tur. Men hvilket av stedene er best? Blir noen dager, så har tenkt til å ha tid til å vandre litt rundt, eller ta bil til andre steder for å kikke. Noen som kan anbefale et av stedene, eller advare mot et?
*Bringebær* Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Århus er jo en koselig by, synes jeg. Passe stor, fine gågater med god shopping og ellers i kort avstand til badeliv og fornøyelsesparker.
Brunhilde Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Århus er jo en koselig by, synes jeg. Passe stor, fine gågater med god shopping og ellers i kort avstand til badeliv og fornøyelsesparker. ← Århus er kjempekoselig! De andre byene har jeg ikke vært i, men med Århus som utgangspunkt går det greit å komme seg rundt.
ToveM Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Silkeborg er en kjempekoselig by, selvfølgelig ikke på størrelse med Århus, men jeg har vært i Silkeborg flere ganger og reiser gjerne tilbake (ikke glem å ta en tur på sjøene med båt)
Gjest Sabia Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Århus absolutt!! De andre er også koselige byer, men skal du være noen dager anbefaler jeg heller Århus, så kan du ta dagsturer til andre byer!
ringblomst Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Randers er hyggelig, men veldig liten at du har utforsket alt på en dag. Riktignok flere hyggelige restauranter i samme gate og koselig bysentrum, men altså for lite. Ville nok valgt Århus selv .
Amalie_85 Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Alle nevnte byer er flotte byer syns jeg. Men Randers er veldig koselig. Så kan man gå i Randers Regnskog. Der er det fint Randers Regnskog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå