Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker nå en fra Lancôme Paris som egentlig er ganske bra, men føler i det siste at jeg blir ganske blank av denne. Bruker i tillegg pudder fra Max Factor eller noe, men det syns likevel.

Føler heller ikke at den er så veldig bra for huden. Jeg har litt uren hud til tider, men ikke så mye kviser siden jeg bruker p-piller.

Det jeg lurer på da, er om noen har noen tips til hvilken foundation som er bra for huden og samtidig dekker godt.

Gjerne også noe pudder som jeg kan ta over. Føler det sitter bedre da og blir litt mattere på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være Exuviance sin foundations.

SPF 15 ,dekker sånn passe med 4 prs glykol .

Huden min har aldri vært så bra.

Foundationer jeg brukte før ,rubinstein,lancome ,chanel.dior osv fkk jeg sorte prikker på nesen.selv om jeg renste huden etterpå-

Skrevet

Mineralfoundation er bra for uren hud.

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt dette utenom å bestille fra nett?

Skrevet

Mineralfoundation :) I.D Bare Escentuals, Glo Minerals e.l. Du får kjøpt det i de fleste hudpleiesalonger, ihvertfall I.D (feks. Magic på Oslo City)

Skrevet

Hvor mue koster pudder/fiundation fra I.D?

Skrevet (endret)
Hvor mue koster pudder/fiundation fra I.D?

I salong...er ikke helt sikker for jeg bestiller på nett, men tror det er rundt 3-400 kr? Må legge til at på nett får jeg den til ca 150 kr...

Endret av kitekatt
Skrevet

Nå kommer snart IsaDora med ny mineralfoundation. Den kommer til å koste mellom 150-200 kr, og skal visstnok være like bra for huden som id, og dekke godt.

Nå bruker jeg Maybelinne Pure. foundation Den matter ned huden og skal ikke gi mer kviser ol. Synes den er veldig bra :)

Skrevet
I salong...er ikke helt sikker for jeg bestiller på nett, men tror det er rundt 3-400 kr? Må legge til at på nett får jeg den til ca 150 kr...

Hvor kjøper du på nett?

Skrevet

VIS DU ER HELDIG ER VEL STRAWBERRYNET BILLIGEST ,SLIPPER PORTO.

VIS IKKE ER BEAUTYBRIDGE OGSÅ RIMELIG.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har kjøpt GloMinerals på Ebay, 100 kr inkl porto. Men greit å dra til salong for å teste ut fargene først.

Skrevet
Det må være Exuviance sin foundations.

SPF 15 ,dekker sånn passe med 4 prs glykol .

Huden min har aldri vært så bra.

Foundationer jeg brukte før ,rubinstein,lancome ,chanel.dior osv fkk jeg sorte prikker på nesen.selv om jeg renste huden etterpå-

Hvor selges den?

Skrevet

Jeg betalte 400 kr for id hos hudpleier, tenkte å kanskje bestille på nettet neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...