Meaty Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Der jeg jobber selger vi Crocs-kopier (de heter Clogs) til 100 kroner. Jeg får ofte spørsmål om de er noe tess, og om de er sånn som Crocs-sko som jo koster 6-7 ganger mer. De ser jo like ut. Nå må jeg si at jeg synes Crocs-sko er utrolig stygt, så jeg kunne aldri tenke meg å ha slike selv men siden jeg får så mange spørsmål fra kunder så ville det vært kjekt å vite. Sånne sko er jo støpt i former så det er ikke snakk om håndverk sånn som med andre dyre sko? Hva er deres erfaringer?
Annie Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Datteren min fikk Europris "crocs". Stygge som juling, men hun er fornøyd.
Wildy Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har slike sko fra flere forskjellige merker, og de jeg er mest fornøyd med er faktisk ikke ekte Crocs.
Gjest Alou Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har ikke ekte crocs, men de er gode å gå med.
Drua Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 De på jobben som har både ekte og kopier sier de merker forskjell og at de ekte er best- de er mykere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå