Gå til innhold

sanghefte og kirkeprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags bilde skal dere ha foran på kirkeprogrammet og sangheftet?leter meg grønn jeg :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kirkeprogram: kirka, kors, due, ringer, dere?

Sanghefte tenker jeg først og fremst på bilde av dere.

Skrevet

På kirkeprogrammet vil vi bruke monogrammet vårt. Sanghefte skal vi ikke ha.

Skrevet

har lyst til å bruke de søte precious moments tegningene jeg da.noen som vet hvor jeg finner de?

Skrevet
har lyst til å bruke de søte precious moments tegningene jeg da.noen som vet hvor jeg finner de?

Her er en med bryllupsmotiv hvertfall.. Er vel bare å google etter bilder...

Skrevet
kaketopper er disse egentlig, men mange søte bilder der du kan lagre og bruke.
Skrevet
hva slags bilde skal dere ha foran på kirkeprogrammet og sangheftet?leter meg grønn jeg :hoho:

Vi har bilde av oss selv foran.

Bilde av kirka på baksida (foran hadde blitt for "begravelse" synes vi)

Det samme bilde er på første side i sanghefte. Omslaget har kun våre navn og bryllupsdato (får det trykket gratis av en bekjent av familien som driver grafisk trykkeri)

Skrevet

hei :) Må man ha kirkeprogram? sanghefte?

Skrevet

Vi skal bare ha tekst foran på kirkeprogrammet:

NN & NN

07.07.07

På sangheftet bruker vi sikkert et av bildene vi tok hos fotograf rett etter jul.

Skrevet
hei  :)  Må man ha kirkeprogram? sanghefte?

Neida. Kan bare dele ut salmebøker egentlig.

Sangheftet, som kun vil inneholde to sanger for vår del, bruker vi under middagen. Der har vi også menyen, bordoversikt og gjesteomtaler + noen bilder fra barndommen.

Skrevet

Bryllupet jeg var på i sommer brukte de hendene sine.. var litt annerledes og stilig.

Hadde tatt bilde av at de holdt hverandre i hendene med forlovelses riingene sine.. Er kanskje en mulighet? :)

Skrevet
Bryllupet jeg var på i sommer brukte de hendene sine.. var litt annerledes og stilig.

Hadde tatt bilde av at de holdt hverandre i hendene med forlovelses riingene sine.. Er kanskje en mulighet?  :)

Har også sett det, er veldig stilig. Da var mannen mørk i huden og hun Lys. Bilde ble så stilig. Fokuserte på forskjellene i hele bryllupet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...