laurel Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 hva slags bilde skal dere ha foran på kirkeprogrammet og sangheftet?leter meg grønn jeg
naley Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Kirkeprogram: kirka, kors, due, ringer, dere? Sanghefte tenker jeg først og fremst på bilde av dere.
Frey Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 På kirkeprogrammet vil vi bruke monogrammet vårt. Sanghefte skal vi ikke ha.
laurel Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2007 har lyst til å bruke de søte precious moments tegningene jeg da.noen som vet hvor jeg finner de?
flickan Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 har lyst til å bruke de søte precious moments tegningene jeg da.noen som vet hvor jeg finner de? ← Her er en med bryllupsmotiv hvertfall.. Er vel bare å google etter bilder...
naley Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 kaketopper er disse egentlig, men mange søte bilder der du kan lagre og bruke.
090607 Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 hva slags bilde skal dere ha foran på kirkeprogrammet og sangheftet?leter meg grønn jeg ← Vi har bilde av oss selv foran. Bilde av kirka på baksida (foran hadde blitt for "begravelse" synes vi) Det samme bilde er på første side i sanghefte. Omslaget har kun våre navn og bryllupsdato (får det trykket gratis av en bekjent av familien som driver grafisk trykkeri)
Kykkelikokos Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Vi skal bare ha tekst foran på kirkeprogrammet: NN & NN 07.07.07 På sangheftet bruker vi sikkert et av bildene vi tok hos fotograf rett etter jul.
090607 Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 hei Må man ha kirkeprogram? sanghefte? ← Neida. Kan bare dele ut salmebøker egentlig. Sangheftet, som kun vil inneholde to sanger for vår del, bruker vi under middagen. Der har vi også menyen, bordoversikt og gjesteomtaler + noen bilder fra barndommen.
Sannerhaugen Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Bryllupet jeg var på i sommer brukte de hendene sine.. var litt annerledes og stilig. Hadde tatt bilde av at de holdt hverandre i hendene med forlovelses riingene sine.. Er kanskje en mulighet?
naley Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Bryllupet jeg var på i sommer brukte de hendene sine.. var litt annerledes og stilig. Hadde tatt bilde av at de holdt hverandre i hendene med forlovelses riingene sine.. Er kanskje en mulighet? ← Har også sett det, er veldig stilig. Da var mannen mørk i huden og hun Lys. Bilde ble så stilig. Fokuserte på forskjellene i hele bryllupet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå