Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #1 Skrevet 5. mars 2003 jeg tror jeg har lest et sted her på KG om noen som abonerte på Nemi.. jeg vil gjerne abonere, meg jeg finner ikke noe på nett om evt abonement i alle fall.. noen som kan hjelpe meg?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #2 Skrevet 5. mars 2003 Nemi kommer ut på Egmont Serieforlag: send mail til mailadressen er slettet. Det er IKKE tillatt å legge ut mailadreser i innlegg. REGLENE Orakel - moderator. Så ordner de med abo. til deg. Milla
Arwen Skrevet 5. mars 2003 #3 Skrevet 5. mars 2003 Det er desverre ikke lov å legge ut mail adresser her, men hvis du registrerer deg kan jeg sende den på PM
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #4 Skrevet 5. mars 2003 tusen takk for kjapt svar... du er en knupp Milla nå skal nemi komme i postkassa mi.. helt av seg selv.. ikke mer flaksing frem og tilbake mellom butikker som ikke fører bladet og som er utsolgt osv.. gleder meg, gleder meg...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #5 Skrevet 5. mars 2003 Det er desverre ikke lov å legge ut mail adresser her, men hvis du registrerer deg kan jeg sende den på PM Denne mailadressen ble lagt ut i min tråd "La oss hylle Nemi" på Kultur-forumet og den fikk ligge der og ligger der ennå. Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #7 Skrevet 5. mars 2003 tusen takk for kjapt svar... du er en knupp Milla Jeg er uten tvil en kjempeknupp :D Det er hyggelig med litt ros også innimellom så tusen takk Gjest. Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #8 Skrevet 5. mars 2003 Var akkurat og sjekket, den er slettet der. Ja ja, men nå har hun hvertfall fått den. Milla
orakel Skrevet 5. mars 2003 #9 Skrevet 5. mars 2003 Reglene på forumet gjelder for ALLE. Det er IKKE tillatt å poste e-mailadresser i innlegg. Orakel - moderator
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. mars 2003 #10 Skrevet 6. mars 2003 Reglene på forumet gjelder for ALLE. Det er IKKE tillatt å poste e-mailadresser i innlegg. Orakel - moderator JADA masa!!!! ... Hadde brukeren reg. seg hadde jeg ikke postet den men sendt den via PM eller e- mail. Milla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå