Tusseline Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg går snart tom for den to-delte rensen i fra Babor, og er litt nyskjerrig på å prøve noe annet, selv om jeg egentlig ikke har noe vondt å si om min nåværende. Hudtypen min er litt vanskelig å katogorisere. Den er sensitiv, mangler fukt (dehyrert) og har enkelte fete partier. Trenger fukt, men lite fett. Noen som kan anbefale meg en rens? Har vært innom Dermalogica og som sagt, Babor, i fra før. MD Formulations frister litt. Tips?
Gjest Deception Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 MD kan tørke ut en slik hudtype på sikt, dessverre. Huden min ble knusktørr selv av produktene for sensitiv hud. Jeg har en liknende hudtype, og liker best rensekrem eller en rik rensemelk, etterfulgt av fuktgivende ansiktsvann. Akkurat nå bruker jeg rens fra en serie som heter Bergman Beauty System, som ikke fås i Norge, men jeg har også vært veldig fornøyd med den rosa rensekremen og tilhørende ansiktsvann fra Elizabeth Arden. Decleor har også en god rensekrem for tørr hud, som du skyller av med vann etterpå. De har også renseolje som skylles av med vann, men denne har jeg bare såvidt prøvd for lenge siden. Rensemelken fra Dr. Hauschka er også en favoritt hos meg.
Tusseline Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2007 Takk for svar, Deception. Jeg er fornøyd med de fleste produktene jeg har prøvd fra Decleor, så kanske jeg burde satse på det? Har derimot hørt at enkelte misliker renseproduktene, men jeg er likevel litt nyskjerrig. Babor har den siste tiden gitt meg litt kviser, og ikke bare i T-sonen, noe som er veldig ulikt min hud. Om det kommer av selve rensen eller hormonforandringer er en annen ting.
Gjest Deception Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg vil i hvertfall fraråde deg å prøve den skummende rensen i tube, den som er for alle hudtyper. Den føltes som å bruke shampo til ansiktsrens.
BLOMSTERKVAST Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Da vil jeg anbefale deg Exuviance sensitive formula-Gentle cleansing cream og Soothing tonic. Den beste jeg har brukt ,og jeg har prøvdt mesteparten- Koster 1/3 på beautybridge.com .dvs 117 kr for 250 ml.
Tusseline Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2007 Hvilken hudtype har du, Blomsterkvast?
Gjest Deception Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Jeg likte Exuviance først, men etterhvert syntes jeg lukta ble i overkant. Jeg prøvde rensekrem og ansiktsvann for tørr hud.
BLOMSTERKVAST Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Hvilken hudtype har du, Blomsterkvast? ← Jeg har normal/kombinert hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå