Gjest Faith Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg er infisert. Det er vondt å snakke, vondt å svelge, vondt å gjespe, vondt å bevege på tungen. Ørene verker også noe infernalsk, særlig når jeg svelger eller gjesper. Er det noen som har et kjerringråd eller tre til meg, relativt ufarlige ting jeg kan prøve for å bli kvitt bakteriene som herjer? På forhånd takk!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 pencilin og ikke drikk varm drikke, bakteriene liker seg der det er fuktug og varmt. Ikke mye annet å gjøre desverre.
Lily Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Kok vann, ha i salt og f.eks. litt vademecum og hell herligheten i en passelig balje. Sett deg med ansiktet i dampen, med et håndkle over. Løsner opp og er ganske deilig
Blåklokke Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Når halsen min begynner å bli sår (det gjør den ofte), tygger jeg et par-tre båter med hvitløk. Litt sterk kost, så klart, men jeg døyver det verste ved å smøre et stykke godt brød med olivenolje og ta den pressede hvitløken opp. Det er naturligvis synd på alle i min nærhet akkurat da, men det går heller gå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå