Gå til innhold

Til deg med ivory kjole

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Hvilken farge hadde du på neglelakken (hvis du hadde det da) til din kjole i ivory? Jeg var på parfymeriet for å kjøpe en god neglelakk, men den de hadde ikke noe i ivory. Enten kritthvit eller rosa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er penest med fransk manikyr uansett hvitfarge på kjolen.

Gjest Deception
Skrevet

Og på norsk heter for øvrig "ivory" elfenben. Men i brudeverdenen gjelder kanskje ikke dette.

Gjest Revenka
Skrevet

Oki, bare på den ene neglelakken min står det ivory. Det er jo som regel engelsk navn på fargene på de jeg har iallefall.

Skrevet

Jeg synes også at fransk menikyr eller blank/rosa neglelakk er penest til brud, uansett kjolefarge. Selv hadde jeg tenkt å ha fransk, men fikk det ikke pent til selv, så jeg brukte bare den rosa neglelakken. Ble pent, det!

Skrevet

Har ikke giftet meg ennå, men det blir blank neglelakk, eller fransk manikyr.

Skrevet

Jeg skal ha lys lys rosa, skal ha forskjellige rosatoner i buketten så det matcher sikkert uansett.

Skrevet (endret)

Jeg skal gå for enten fransk manikyr eller blank neglelakk, tror det blir enklest og penest og passer til alt.

Jeg er ikke typen til å bruke farget neglelakk uansett, gjør det aldri. Det ville bare blitt rart og unaturlig på meg.

Endret av Branna
Skrevet

Nesten litt flaut å spørre, men hva er fransk manikyr?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Nesten litt flaut å spørre, men hva er fransk manikyr?

Det er sånn når du har hvite tupper på neglene, og lyyyyyyys rosa eller blank på resten :) Hvis du skjønner... Hehe... Pent er det hvertfall :sjarmor:

Skrevet

Samme som falske negler, eller kan man få til slik med ekte negler også?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Samme som falske negler, eller kan man få til slik med ekte negler også?

Nei, man lakker neglene sånn. Setter på sånn papir-ting så man får en fin tupp. Legger først på den lyyyyse rosa, så det hvite på tuppen også blank over der.

Skrevet

Ååh, da vil jeg ha sånn :D

Skrevet

Jeg tenkte også å ha fransk manikyr for første gang. Gjør dere dette selv (er det vanskelig?) eller går dere og får det gjort?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg har gjort det selv, men jeg er veldig kritisk (eeelsker mine lange, pene negler :ler: ), så tror nok jeg kommer til å få noen andre til å gjøre det dagen i forveien eller noe...

Skrevet

Ønsket meg gavekort på fransk manikyr i bursdagsgave:) Har aldri hatt det før, men synes det ser veldig pent ut på andre. Så satser på at det blir bra til brudestasen:)

Skrevet

Hvor mye er vanlig å betale for fransk manikyr, og hvor lenge før bryllupet kan man ta det uten at det blir stygt?

Skrevet

Tror det koster 350 kr her jeg bor... Vet ikke helt hva som er inkl i prisen, sikkert litt mer enn bare neglelakken.

En venninne av meg hadde fransk manikyr i sitt bryllup... Tror hun hadde time på torsdag (giftet seg lørdag), ble anbefalt det. Er jo vanligvis mye som foregår dagen før bryllupet, så jeg satser på det jeg også. Hvor lenge det holder, vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...