Gå til innhold

Hvordan sette kvinnen i stemning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd: Hvordan kan en mann sette kvinnen i stemning slik at hun får lyst på sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Lage middag, vaske, tørke og brette tøy, støvsuge, vaske gulv, rydde, smøre matpakker, pakke skolesekker, skifte dynetrekk.

Og være nyvasket og ren, selvsagt.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Vise henne at hun er attraktiv.

Skrevet

Vise at han har lyst på henne, men uten å mase/spørre om sex.

Men så skal det ikke så mye til før jeg får lyst, da, så jeg er ikke så vrang på den der *s*

Men tror det med at hun føler seg sexy, attraktiv og elsket er viktig.

Gjest Gjest
Skrevet
Lage middag, vaske, tørke og brette tøy, støvsuge, vaske gulv, rydde, smøre matpakker, pakke skolesekker, skifte dynetrekk.

Og være nyvasket og ren, selvsagt.

Skifte sengetøy og være ren kan jeg være enig i, men alt det andre for å få meg i humør til sex? Nei, det andre du beskriver er en selvfølge, sex får jeg lyst på med en slevsikker man som får meg til å føle meg sexy. En mann som vet å komme med små hint, ømme kyss til frokost i det jeg springer ut døra, så jeg vet hva som venter når jeg kommer hjem.

Husarbeid vekker ikke min sekslyst, om han ikke gjør sin del hadde det nok ikke blitt sex men det er heller fordi jeg ikke har sex med late bortskjemmte mennesker.

Gjest Gjest 1
Skrevet

Det eneste dumme i alt dette er at det må være oppriktig ment fra mannens side (alt som står i rådene fra den andre). Det betyr altså at det ikke fungerer å lage middag en tilfeldig dag (for å oppnå et gitt mål) . Hvis mannen må anstrenge seg for mye for å være på en slik måte som en del kvinner liker, blir det litt falskt og kan snarere ødelegge. Det er også en hårfin balansegang i alt dette. Noen kvinner synes nok det kan bli for mye tøffel i mannen fordi han er så huslig at de mister lysten. Hvem sa det skulle være lett.

Enkelte menn får det veldig til. De har som regel skarp observasjonsevne. selvinnsikt og er trygg på sin mannsrolle i 2007.

:tommel:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vise at han er kåt på meg ;) . Nok av og til å se to sterke hender ;) Eller et hot blikk ;)

Gjest Elastica
Skrevet
Skifte sengetøy og være ren kan jeg være enig i, men alt det andre for å få meg i humør til sex? Nei, det andre du beskriver er en selvfølge, sex får jeg lyst på med en slevsikker man som får meg til å føle meg sexy. En mann som vet å komme med små hint, ømme kyss til frokost i det jeg springer ut døra, så jeg vet hva som venter når jeg kommer hjem.

Husarbeid vekker ikke min sekslyst, om han ikke gjør sin del hadde det nok ikke blitt sex men det er heller fordi jeg ikke har sex med late bortskjemmte mennesker.

Ha ha, jeg glemte denne ;) .

Jeg tenner altså ikke på husarbeid. Men jeg synes det er godt å bli skjemt litt ut.

Skrevet

Blir ikke kåt av at en mann gjør husarbeid, men det er skikkelig turn-off med en mann som IKKE gjør det. Det er liksom første punkt dersom en mann vil få seg noe; å dele arbeidsoppgavene likt slik at dama føler seg verdsatt og likeverdig.

Skrevet
Blir ikke kåt av at en mann gjør husarbeid, men det er skikkelig turn-off med en mann som IKKE gjør det. Det er liksom første punkt dersom en mann vil få seg noe; å dele arbeidsoppgavene likt slik at dama føler seg verdsatt og likeverdig.

:Nikke:

Skrevet

Massasje med olje er et genialt trix har jeg funnet ut. ;) Det ender alltid med humping her i gården i alle fall ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Eller et hot blikk ;)

Oh yes, blikk!! Dessuten at jeg føler at mannen respekterer meg, liker meg og tenner på meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri tent så mye på noen som på mannen min. Det er litt fordi han er en utrolig hyggelig og pålitelig fyr, litt på grunn av kroppen hans (som langt fra en sånn bodybuilder-kropp (og man skal vel ikke se helt bort fra at jeg synes den er deilig bare fodi det er hans kropp :sjenert:)), men aller mest fordi jeg aldri har vært borti en mann som nyter sex på samme måte som ham (jeg har hatt 2 ONS, og 3 langvarige forhold før jeg møtte ham). Det er bare vanvittig tennende! Sexen vi har kan vel karakteriseres som standard vanilje, men siden jeg tenner sånn på ham har jeg aldri hatt lignende orgasmer eller følt meg mer tilfredsstilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...