Gå til innhold

Er sex mindre viktig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan virke som om mange mener at sex med en man elsker er mindre viktig. Korrekt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet (endret)

Det stemmer på en prikk. Sex er myyyye bedre med noen man ikke liker engang.

Endret av Hilde K S
Gjest Gjest
Skrevet

Mindre viktig enn hva? Eller mener du "mindre viktig" som i "uviktig"?

Skrevet
Mindre viktig enn hva? Eller mener du "mindre viktig" som i "uviktig"?

Leser en del artikler om sexlyst i dag. I etablerte forhold blir sex nedprioritert framfor jobb, barn osv. Forskere har også funnet ut at det oftest er kvinnen som mangler lyst, selv om det selvfølgelig er mange menn som også mangler lyst.

Så: Når forholdene er nye, før man vet om man elsker hverande, så knuller man gjerne som kaniner. Etter hvert, når man vet man elsker hverandre, så blir det mindre sex. Henger ikke helt på greip dette.

Gjest Gjest
Skrevet
Så: Når forholdene er nye, før man vet om man elsker hverande, så knuller man gjerne som kaniner. Etter hvert, når man vet man elsker hverandre, så blir det mindre sex. Henger ikke helt på greip dette.

Det henger fullstendig på greip for meg. Det er et normalt fenomen at man har en voldsom tenning i begynnelsen av et forhold, og at denne roer seg etter hvert. Og heldigvis for det! Hvis man skulle hatt sex fem ganger pr dag ville man jo ikke fått tid til noe annet.

Når det gjelder manglende sexlyst hos kvinner og menn er det en helt annen sak. Det kan være ganske så kompliserte saker, eller det kan være så ukomplisert som det at man ikke har så mye overskudd hvis man har full jobb, barn, hus osv. Ikke det minste rart. Slike ting går dessuten i bølger.

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
Det kan virke som om mange mener at sex med en man elsker er mindre viktig. Korrekt?

hvorfor virker det sånn? har du hørt om erfaringer, erfart det selv eller kun lest en artikkel om dette?

Endret av Frøken Titt
Skrevet

Jeg tror ikke det er mindre viktig, men mer at den første spenningen er over og hverdagen tar over. Pluss at mange går i den fellen det er å ikke orke å ha sex fordi de er slitne.

Gjest Hilde K S
Skrevet (endret)

For menn er det sånn at de i begynnelsen av et forhold gir kvinnen mye oppmerksomhet for eksempel i form av komplimenter (Jaktinnstinkt, hvordan snike seg innpå byttet). Når han så er sikker på at han har sin kvinne der han vil ha henne (fangsten sikret), blir det mindre ytt mindre oppmerksomhet overfor henne.

Kvinnen trenger ikke så mye oppmerksomhet starten av et forhold. Da går ting av seg selv, på grunn av at hun er foresket. Deretter trenger hun mye oppmerksomhet for å føle seg begjært og elsket. Når hun føler seg begjært, øker sexlysten.

Jepp. Så der er vi. I det øyeblikket kvinnen trenger oppmerksomheten, er ikke mannen der at han vil gi henne det.

Om man kunne ha synkronisert dette en smule, ville det nok ha foregått mye mer aktivitet under dynene i Norge.

Endret av Hilde K S
Gjest Elastica
Skrevet

Nei, sex er ikke mindre viktig med en man elsker. Men når man har kommet så langt i livet at det er gått fra forelskelse til at man elsker noen, er det også en viss sjanse for at man er kommet dit i livet hvor ting er travlere enn den tiden hvor man var i prøvefasen og kun hadde tid til hverandre. Det gjør noe med en å ha jobb, småbarn og et sosialt liv å pleie.

At det er mye i livet som gjør at sex må vike, er sikkert tilfelle for mange, men at det er en direkte sammenheng mellom kjærlighet og manglende sex er tøys.

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Nei, sex med mannen min er like viktig nå som da jeg møtte han. Men ingen av oss hadde hatt ork til å ha sex mange ganger for dag hele livet. 'Ikke ligger vi på sofaen og kliner i timesvis hver dag heller. Vi har faktisk andre ting å gjøre. Det betyr ikke at vi ikke er glade i hverandre eller ikke liker sex eller kyssing mer.

Endret av Bellatrix
Gjest MITO!
Skrevet (endret)

Jo lenger et forhold varer, jo mindre sex har man. Det er en naturlov, og demonstrer godt hva som egentlig tenner oss mennesker :)

Endret av Trille
Skrevet

Sex er for meg viktigere med den jeg elsker.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor kvinner ser så lykkelige ut når de går opp kirkegangen på bryluppsdagen?

Fordi de vet at de har gitt sin siste blowjob...

Skrevet

Sex med samboeren min, som jeg elsker, blir bare bedre og viktigere for hver dag, den. :) Finnes ikke noe bedre. *sukk*

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Å ha sex med den man elsker er veldig viktig!

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg lærte da på american dad i går at sex med noen du ikke har følelser for er helt ok, tilogmed i ekteskap, fordi det ikke betyr noe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...