CherryBlossom Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Hei! Jeg trenger en ny øyekrem - har fått tydlelig markerte linjer i det siste, som jeg så GJERNE skulle gjort litt mindre fremtredende. Jeg trenger også en god ansiktspeeling.. Jeg bruker stort sett Dermalogica og Decleor, men når det kommer til øyekrem er jeg villig til å prøve noen nytt, da det jeg har prøvd i ovenforstående merker ikke har fungert nevneverdig. Er det noen alternativer som har imponert dere mer enn andre?
alvine Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Hvilke produkter man liker, kommer vel an på blandt annet alder og hudtype. Jeg er i midten av tjueårene og har tørr hud. Har prøvd mange øyekremer, men den siste tiden har jeg vært trofast mot en øyekrem fra clinique, advanced stop sign eye heter den. Synes denne er veldig god og har redusert tørrhetslinjene jeg hadde under øynene. Og så har den solfaktor 15 og forebygger derfor nye linjer Av peeling liker jeg godt dermalogica daily microfoliant.
Gjest Elastica Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Jeg synes øyekremen fra Babor er veldig god. Ellers har jeg hørt mye positivt om øyekrem fra Clinique, som nevnt over.
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 (endret) MD Formulations kropps og ansiktspeeling har virkelig gjort inntrykk på meg, men er veldig forsiktig med å bruke den i sommerhalvåret da den gjør huden en smule tynnere. Sorte prikker, nupper o.l forsvant av denne. Fikk kommentar av en hudpleier at huden min hadde blitt så fin etter bruk av den, så når jeg skulle ta utklemming sa hun at det ikke fantes særlig å klemme ut lenger. Øyekrem har jeg lite peiling på. Bruker selv en fra Mario Badescu, men den er beregnet for hovne øyne. Liker den da. Endret 1. mai 2007 av Frøken Titt
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Overraskende nok, så var det den der Oil of Olay eller noe sånt som vant testen over beste øyekrem. Nå husker jeg ikke hvor, bare at det var utrolig overraskende.
kitekatt Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Clinique all about eyes...kanskje du skal prøve rich varianten Jeg har brukt den før, men prøvde decleor sin nå sist og bare venter på å gå tom så jeg kan kjøpe clinique igjen. Ble veldig skuffa da jeg tenkte decleor skulle være bedre.
Gjest Deception Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Jeg høres ut som hakk i plata her, men Exfoliance Confort fra Lancome er en virkelig super peeling. Den er mild, men effektiv, og tørker ikke ut huden slik som jeg for eksempel opplevde med Daily Microfoliant. Når det gjelder øyenkrem, leter jeg fortsatt, men Shiseido The Skincare Eye Revitalizer gir OK med fukt, og er i tube, som er praktisk. Koster rundt 400.
kizmet Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Frøken Titt! Den peelingen din hørtes ut som akkurat hva jeg trenger!! Bruker du noen andre produkter til ansikt sammen med den, og isåfall hvilke?
kizmet Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Sorte prikker, nupper o.l forsvant av denne. ← Da mente jeg spesiellt den biten der. Regner med at du ikke bruker bare peeling, men også følger opp med noe. ( Give me your secret!!)
Millis Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 siax hepta. Fåes hos hudpleiere som selger medisinsk hudpleieprodukter. Skal avslappe musklene samtidig som tar tørrhet. DYR - men skal virke ifølge hudleger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå