Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Hei!

Jeg og dama har veldig lyst å få barn, spesiellt hun.

Problemet mitt er at familien hennes ser helst at vi er gift, hun gir blaffen i det, men jeg synes det er et problem. Jeg har ingen problem med å få barn utenom ekteskap, men siden familien hennes synes det er synd, tror jeg at de kan bli et problem ovenfor meg.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre?? Høre på henne eller familien. Har ikke mulighet til å gifte oss nå, men vi vil bare så inderlig ha barn nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det bare dere to som bestemmer. Så hvis dere vil så er det bare å sette i gang.

Lykke til :gravid:

Skrevet

Er enig med hun over: det er bare dere to som kan bestemme når det passer å få barn ;)

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke gifte dere nå? Dersom dere er klare til å få barn sammen, er dere vel klare for å binde dere til hverandre i ekteskap også?

Skrevet
Hvorfor kan dere ikke gifte dere nå? Dersom dere er klare til å få barn sammen, er dere vel klare for å binde dere til hverandre i ekteskap også?

Det tenkte jeg også. Å inngå ekteskap er et mye mindre bryderi enn det å få barn.

Dessuten - dere er vel voksne mennesker? I så fall burde både du og kjæresten din klare å ta egne avgjørelser og valg, uten å tenke over hva foreldre måtte mene?

Skrevet

Det er jo faktisk ikke alle som vil gifte seg i det hele tatt.

Hvis dere føler dere klare for barn, burde dere prøve. Det er bare dere to som kan bestemme når dere vil ha barn (Som noen over også har sagt). :)

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hei!

Jeg og dama har veldig lyst å få barn, spesiellt hun.

Problemet mitt er at familien hennes ser helst at vi er gift, hun gir blaffen i det, men jeg synes det er et problem. Jeg har ingen problem med å få barn utenom ekteskap, men siden familien hennes synes det er synd, tror jeg at de kan bli et problem ovenfor meg.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre?? Høre på henne eller familien. Har ikke mulighet til å gifte oss nå, men vi vil bare så inderlig ha barn nå.

Vet du ikke om det er kjæresten din eller familien hennes det er viktigst for deg å gjøre fornøyd? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...