Gjest Tweek Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Han flyttet ut for en time siden, og jeg sitter igjen trist og alene En del av mine problemer står bak, og det er trist å tenke på.. Utenfor hører jeg russefløyter og at folk koser seg for nå skal de ut å feste, noe jeg å pleier å gjøre natt til 1.mai. Vi snakket en del, og vi har egentlig hatt det veldig fint i det siste. Akkurat sånn nå så merker jeg ikke noe til det egentlig, for jeg tenker bare at han er ute eller noe. Men vi har ikke helt slått opp, vi er sånn midt i mellom. Men han pakket en stor kasse med ting med seg pluss en sekk og så dro han. Jeg kunne ikke dra fordi jeg har ikke annet sted å være :cry: Jeg føler meg skikkelig ensom og trist, ikke bare p.g.a at nå er jeg alene men for alt :cry: Orker ingenting, og jeg har bare spist en liten skål med havregryn siden i går ettermiddag. Jeg orker ikke tanken på mat, og er fornøyd med sultfølelsen min som ikke føles som sult følelse. Jeg måtte bare få det ut for jeg har ingen å snakke med.
Rhiakath Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Stakkars deg Kan ikke forestille meg hvordan det er å bli "forlatt" slik. Du får ta deg en varm dusj/et varmt bad og krype under dyna og sove litt om du kan, det pleier å hjelpe litt.
Gjest Tweek Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Han grein mer enn meg nesten, fordi jeg var liksom tom Og alt dritt som kommer i tillegg og min ræva hjerne. Det er ikke noe gøy, værtfall når jeg ikke har noen å snakke med. Dessuten er alle ute å fester i dag. Varmtvannstanken vår rommer 25 liter, og han hadde en dusj tidligere så jeg tror jeg venter med den dusjen.
Gjest beekeeper Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Uff, nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne.. Var igjennom noe av det samme på nyåret, og det var en forferdelig opplevelse som sitter igjen enda. Håper det går bra med deg.. Og ikke grav deg ned i følelsene dine, fordi det kan jo hende at dere ordner opp i ting.. hvem vet? Uansett så må du ikke være så lei deg selv om det er vanskelig.. Du klarer deg uansett
IsaCathrine Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 værtfall når jeg ikke har noen å snakke med. ← Du kan godt snakke med meg om du tror det hjelper
Gjest Tweek Skrevet 30. april 2007 #12 Skrevet 30. april 2007 Men jeg gjør det, jeg tneker på det og bli lei meg så setter jeg på grinemusikk og graver meg ned Vi ha så mye tilfelles på de viktige tingene og passer veldig godt sammen.. Han er min første ordentlige kjærlighet, så jeg vet ikke følelsene min eneda for har jo ikke hatt sånne med de andre jeg har vært sammen med.. Jeg er så redd for å være alene, selv om jeg allerede har vært det ei stund Jeg er redd for at jeg ikke kommer til å møte en ny en som er "like god/bedre" og at jeg kommer til å ende opp alene. Jeg elsker han jo.
IsaCathrine Skrevet 30. april 2007 #13 Skrevet 30. april 2007 er redd for at jeg ikke kommer til å møte en ny en som er "like god/bedre" og at jeg kommer til å ende opp alene. ← Du ender neppe opp alene! Selv om det kanskje føles sånn nå. Om en stund så finner du sikkert andre gutter som er like gode, og kanskje enda bedre.
Gjest Tweek Skrevet 30. april 2007 #15 Skrevet 30. april 2007 Det er så vanskelig å se for seg det nå. Men håper vi fortsatt kan være sammen. Noen tips?
Gjest beekeeper Skrevet 30. april 2007 #16 Skrevet 30. april 2007 Jeg skjønner godt at du er lei deg, fordi jeg har lest mye i dagboken din og av hva du har fortalt, og jeg synes dere er så søte og at det er så fint at dere har funnet hverandre. Men samme hva du tror, så kommer det til å gå bra med deg uansett, samme om det blir slutt eller ikke. Ikke grav deg ned i den triste, isåfall så ikke gjør det over lang tid! Du klarer deg kjempebra, det tviler jeg ikke et sekund på! (Selv om det kan være vondt nå)
Gjest Tweek Skrevet 30. april 2007 #17 Skrevet 30. april 2007 Dere er så snille som trøster meg :) Tusen takk !
IsaCathrine Skrevet 30. april 2007 #18 Skrevet 30. april 2007 Det er så vanskelig å se for seg det nå. Men håper vi fortsatt kan være sammen. Noen tips? ← Tips til hvordan dere fortsatt kan være sammen? Det kommer vel an på horfor det ble "slutt".. Prate sammen skikkelig er alltid viktig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå