Gjest Tangerine Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Er Rolling Stones-konserten verdt å få med seg? Liksom, er de like bra på scenen som de var for 40 år siden? (Tviler på at de er like bra, men litt bra likevel?=) Skal du på den??
Strawberry Fields Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Jeg skal i allefall på den. Håper jo at den fortsatt er like bra som før da, det er første gang jeg ser den så jeg har ikke så mye å sammenligne med uansett. ^^
Gjest Tangerine Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Ja, det blir sikkert bra uansett De er jo Rolling Stones ;D Men jeg har ikke kjøpt billetter enda, det er jo så dyyrt. Men må vel kjøpe nå for det blir vel snart utsolgt.
Lassie Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg skal dit. Jeg var der sist de var på Valle Hovin, mon tro om det var i '98 eller '99, - det var iallfall knallbra da til tross for at de har blitt godt oppi årene. Gleder meg!
ashera Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 De fikk knallbra kritikker da de spilte i Bergen ifjor, i alle fall.
Ottine Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Skal dit! Så de live i fjor også, og jeg synes det er helt knall!
Gjest berge Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 er du ikke fan av stones enda, kommer du til å bli det drar du på konserten her, garantert!
Gjest -eline- Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Kunne godt tenkt meg å vært på Rolling Stones, men vi har festivalpass til Øyafestivalen så da får det heller bare være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå