Gjest Tangerine Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Lurer på om det går an? B-vitamin er jo bra for huden Og folk lager jo hudkrem av alt mulig annet så..
Gjest Deception Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Da ville jeg heller prøvd å røre ut ølgjær i vann. Mye billigere enn tabletter, og mye renere.
Gjest Tangerine Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Jepp, skal prøve det Men.. tror dere en ansiktsmaske laget av ølgjær et funker noe særlig da? Gjør det noe bra for huden?
Gjest Deception Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Ølgjær er en B-vitaminkilde av dimensjoner.
Gjest Tangerine Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Men er det noe vits i å smøre b-vitaminer _på_ huden??
Gjest Deception Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Jeg tror at det man inntar gjennom munnen har mye større effekt på huden enn å smøre de samme stoffene på huden. Derfor er tilskudd av b-vitaminer, sink og omega 3 viktig for en sunn hud. I tillegg trengs antioksidanter som vit. a, c og e.
Gjest Tangerine Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Ja b-vitaminer virker nok best innenfra. Men jeg kan jo ikke overdosere meg på b-vitaminer heller, og vil jo ha finere hud NÅ, hehe. Så tror jeg skal prøve en ølgjær-maske likevel jeg altså! Tviler på at huden min blir noe bedre, men vi får nå se
Lola83 Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Jeg ville heller brukt honning eller investert i en god vitamin maske..f.eks. en fra Dermalogica. De holder som regel det de lover. Jeg har ikke prøvd noe fra de enda som ikke virker som det skal
Gjest Tangerine Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Lagde av tørrgjær heller jeg, for vi hadde så lite ølgjær. Det lukta litt ekkelt, og kan ikke si huden min ble noe bedre heller..
Helena Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 B-vitaminer er ikke fettløselige og kan derfor ikke trekke inn i huden. Det betyr at det ikke er noe poeng i å smøre det på huden. Spis dem i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå