Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I løpet av noen korte sekunder har hele livet mitt falt i grus. Kort fortalt så bestemte jeg meg for å skulke de tre siste timene på skolen på fredag. Foreldrene mine finner ikke ut slike ting fordi de ikke kommer hjem fra jobb før fire og kvart på fem ca.

Jeg låser meg inn og hører at stereoen står på i stua. Tenkte at mamma kanskje glemte å slå den av da hun gikk i morges, så jeg går inn i stua for å slå den av.

Og der danser mamma med tante, altså pappas søster. Da de snur seg ser jeg at tanta har dratt opp skjørtet, og mamma driver og har hånden oppi skrittet.

Som dere kanskje skan skjønne så har det vært litt trykkende og stille her i helgen. Jeg stakk ut igjen med det samme, og kom ikke hjem før sent. Da hadde mamma lagt seg, og pappa sa at hun hadde migrene. Han var blid sånn som han pleier.

Mamma har ligget i sengen hele helgen, men var på jobb i dag. Vi har spist middag sammen, og mamma har oppført seg helt som vanlig.

Hva skjer? Er mamma lesbisk og tante er hennes elskerinne? Hvorfor er hun sammen med pappa hvis hun liker damer?

Jeg håper mamma tar seg sammen og tar en prat med meg om dette, hun vet jo at jeg vet.....

Endret av Drutten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, føler med deg....det må ha vært skikkelig ubehagelig for deg! Kan tenke meg at du ble ganske så sjokkert- ikke bare at moren din er nærmest utro, men at det er med en annen kvinne i tillegg.... :forvirret:

Håper det ordner seg for dere! og at det bare var en engangshendelse...?

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Kanskje det er tull, men hva så om denne tråden er det!

Det finns kanskje andre der ute som har opplevd dette og da er problemstillingen reel.

---

Din mor bør være den første som prater til deg om dette! Gjør hun ikke det bør du ta dette opp med din mor.

Veldig vemmelig for deg å oppleve dette!

Endret av Trampe
Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg skjønner at det må ha vært et sjokk for deg å se mammaen din sammen med noen andre på denne måten. Det hadde sikkert vært ille om det hadde vært en mann også, men sjokket må ha vært ekstra stort da du så at det var tanta di. Det blir på en måte et dobbelt svik at det var søstera til faren din, men det hadde sikkert vært et sjokk også om det hadde vært onkelen din.

Det at du tok henne på fersken må ha vært svært pinlig for henne, så hun er sikkert i villrede om hvordan hun skal takle dette i forhold til deg. Hun har det sikkert veldig vanskelig nå. Det er nok derfor hun er gått til sengs. Det å såre deg var nok det siste hun ville.

Det kan jo hende at hun er lesbisk. Og hva så? Hun er jo fremdeles mammaen din. Det er flere enn vi aner som har en annen legning enn den heterofile, men de er uansett de samme personene som vi er glad i.

Vi har ingen garanti for at foreldrene våre kommer til å være gift bestandig. Hva som skjer med dine foreldre vil bare tiden vise. Uansett er de nok begge like glad i deg, men de må få leve det livet som føles rett for dem. Først da får de overskudd til å gi noe til andre.

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe (mod)

Skrevet

Har også opplevd ett slikt (for meg) "sjokk" med en forelder, dog ikke i nærheten av det du har opplevd, men skjønner det godt for det!

Skrevet

Takk for svar. Jeg kommer ikke til å snakke med henne hvis ikke hun selv tar initiativet. Skal prøve å få det ekle synet vekk fra mitt indre øye, og heller holde på med mitt. Det får bli en sak mellom mamma og pappa. Tante var her i sted når jeg kom fra trening, hun satt i stua og lo og kniste og drakk kaffe sammen med mamma og pappa. Jeg kjenner henne egentlig ikke så veldig godt, for hun har vært gift og bodd lenge i utlandet. Nå er det slutt mellom henne og mannen, og hun har flyttet hit for ikke så lenge siden. Hun og mamma har kjent hverandre lenge, det vår sånn mamma og pappa traff hverandre.

• 6 år senere...
Skrevet

Huffda, håper det verste sjokket har lagt seg nå

Anonymous poster hash: f3147...c4f
  • Liker 1
Skrevet

Hun har hatt seks år på seg, da. ;)

Anonymous poster hash: 52173...457

• Liker 11
Skrevet

Så ekkelt! Husker jeg ble tilsvarende traumatized da jeg så min stemor gi faren min en avsugning med døra åpen til soverommet.. jeg begynte å gråte og løp hjem til en venninne. Skjønte ikke hva de gjor..

Anonymous poster hash: 2d1d8...246
Skrevet

Hvordan klarer du å la være og snakke om det i flere dager etterpå? Spør mora di hva som foregår.. Dere kan jo ikke gå rundt og late som ingenting for alltid..

Anonymous poster hash: 27d29...bd1
Skrevet

Hvis moren din kjente tanten din før hun ble kjent med faren din så kan det nok hende dette er noe de har gjort før, før hun ble sammen med pappan din. Vil kalle dette veldig unormalt men folk tenner på mye rart. Kanskje de ikke var edru da de gjorde det? Forstår godt at du synes dette er ekkelt!

Anonymous poster hash: 21443...36e

Skrevet

Hvordan klarer du å la være og snakke om det i flere dager etterpå? Spør mora di hva som foregår.. Dere kan jo ikke gå rundt og late som ingenting for alltid..

Anonymous poster hash: 27d29...bd1

Tråden er fra 2007.

Anonymous poster hash: 52173...457

• Liker 3
Skrevet

Dere er klar over at dette er en 6 år gammel tråd?

Anonymous poster hash: ab47c...d54
  • Liker 1
Skrevet

I løpet av noen korte sekunder har hele livet mitt falt i grus. Kort fortalt så bestemte jeg meg for å skulke de tre siste timene på skolen på fredag. Foreldrene mine finner ikke ut slike ting fordi de ikke kommer hjem fra jobb før fire og kvart på fem ca.

Jeg låser meg inn og hører at stereoen står på i stua. Tenkte at mamma kanskje glemte å slå den av da hun gikk i morges, så jeg går inn i stua for å slå den av.

Og der danser mamma med tante, altså pappas søster. Da de snur seg ser jeg at tanta har dratt opp skjørtet, og mamma driver og har hånden oppi skrittet.

Som dere kanskje skan skjønne så har det vært litt trykkende og stille her i helgen. Jeg stakk ut igjen med det samme, og kom ikke hjem før sent. Da hadde mamma lagt seg, og pappa sa at hun hadde migrene. Han var blid sånn som han pleier.

Mamma har ligget i sengen hele helgen, men var på jobb i dag. Vi har spist middag sammen, og mamma har oppført seg helt som vanlig.

Hva skjer? Er mamma lesbisk og tante er hennes elskerinne? Hvorfor er hun sammen med pappa hvis hun liker damer?

Jeg håper mamma tar seg sammen og tar en prat med meg om dette, hun vet jo at jeg vet.....

Vel, du har lært at du ikke skal skulke skolen.

Skrevet

Dere er klar over at dette er en 6 år gammel tråd?

Anonymous poster hash: ab47c...d54

Ja, jeg er klar over det. Jeg fant denne tråden da jeg leitet etter en annen tråd på kvinneguiden :)

Skrevet

Ja, jeg er klar over det. Jeg fant denne tråden da jeg leitet etter en annen tråd på kvinneguiden :)

Så hvorfor skriver du i den da?

Anonymous poster hash: 4a2c9...aaa

Skrevet

Så hvorfor skriver du i den da?

Anonymous poster hash: 4a2c9...aaa

Jeg skrev: "Huffda, håper det verste sjokket har lagt seg nå". Tror jeg hadde trengt noen år på å komme over noe sånt :P

Skrevet (endret)

Det har nok det, sidan tråden vart oppretta for 6 år sidan..

Åj, såg noken andre hadde skreve det samme

Endret av Emas
Gjest Elseby13
Skrevet

Så ekkelt! Husker jeg ble tilsvarende traumatized da jeg så min stemor gi faren min en avsugning med døra åpen til soverommet.. jeg begynte å gråte og løp hjem til en venninne. Skjønte ikke hva de gjor..

Anonymous poster hash: 2d1d8...246

Hjelpes! Det er jo ikke det samme i det hele tatt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...