Gå til innhold

Kvifor er det sånn?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei, eg er ei jente på 19 år som er i eit vanskeleg "forhold".

Eg og ein gut var i lag i 2 år, så slo han opp pga at ein unge kom i veien.

No har vi det fint i lag når vi er i lag, koser, sex og alt det der.

Men problemet er at han slo opp med meg....

Og no har eg kontakt med andre gutar (venneguttar), og det likar han ikkje.. Kvifor det? Han blir dritsjalu med en gong eg nemner eit namn. Det var han som slo opp ikkje eg......

Er det fordi han er glad i meg enda???????????????????

Elskar han meg eller......

I dont know... Eg elskar han, og det er det som er så kjipt.. :roll:

Kan noken hjelpe meg og tyde dette her............???

-WKB-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg være helt ærlig så virker denne typen umoden og egoistisk, han kan bruke deg når han vil på hans premisser. Når du finner mannlige venner er han sjalu, har mer med å gjøre med kontroll, han skal kontrollere deg, han ser på deg som sin eiendom og det er ingen videre god egenskap. Om han elsker deg, noe jeg vet du håper på, så er han kanskje glad i deg men... han gikk tross alt fra deg når du trengte han mest. Ønsker deg lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, eg er no ikkje så sikker på det. Han er ein sinnsykt ærleg person, det er vi begge. Kontroll.... (?) Nei, han er ikkje den personen i heile tatt. Han stoler på meg, men han liker det ikkje uansett. Eg har snakka med bestekompisen hans og han sei att han er meir enn glad i meg. Og eg har snakka med mora og ho sa det samme. Så eg veit ikkje.......

Følelsane mine blir berre sterkare og... Så eg veit ikkje heilt korleis eg skal gjer ditta her. :cry:

Blir ganske lei meg når vi har eit barn i lag osv... ei skjønn lita jente som blir 1 år den 16.mars. :D

Det følest ut som han ikkje er klar enda for jenta vår.. Men eg trur vi held på og arbeide på det osv... Nei ærleg talt, i dont know..

Er det en ting eg veit så er det at eg elskar han over heile mitt hjerte.

-WKB-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han utnyttar deg. Han vil ha godene, men ikkje noko meir. Slutt med kosen og sex-en. Dersom han er glad i deg og vil ha eit varig forhold vil han kome på besøk og ha omgang med deg sjølv om han ikkje får kos og sex. Om han ikkje vil ha eit fast forhold er det best for deg å kome vidare.

Skal du ta han tilbake må han i alle fall slutte med kontrollverksemda. Du må fritt kunne velge dine venner, ha omgang med desse og kunne prate om dei utan at han skal bli sur. Vil han ikkje gi slepp på dette må du halde deg lengst mogleg vekk. Du må ikkje la han ta styringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slo opp pga at dere fikk barn.

Nå er dere sammen igjen uten at dere har "avtalt" å være sammen.

Da er det vel naturlig at han er sjalu på at du er med andre?

Syns du skal ta en prat med ham jeg. Du får sikkert bedre svar fra ham enn fra oss....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...