Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjærring? Stlig? Jeg er usikker...tror dere jeg kler den (type/stil/farge...se bilde i avatar)

http://shop.hm.com/media/products/525/DL52...020_64_1382.jpg

Burde den heller vært i svart? Har kjøpt den men er veldig splittet...mannen liker den IKKE, trodde jeg skulle ha den til å luke i hagen :hoho:

Vil gjerne ha mange tilbakemeldinger da jjeg er veeeeldig usikker

Edit: den er forøvrig mer gylden enn på bildet. Kamel, ikke beige liksom...

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var fin! Jeg liker den type kjole, og liker/kler den fargen. Jeg måtte hatt den kortere siden jeg er liten ... Tror nok du kler den fargen også :) Ikke hør på mannen! :ler:

Skrevet (endret)

Såpass :ler: Med det rette tilbehøret til, kan denne bli fin. Hvis du fjerner beltet som er der fra før, og heller har et annet litt mer nice - gullbelte, for eks. Og så noen fine pumps eller støvletter, fine (lange) kjeder. Ja, det kan bli et fint antrekk, det.

Hvor lang er den egentlig? For meg ser den litt lang ut. For lang til å gå med den på utiden av en jeans? Jeg ser for meg at det er høye og tynne som kler sånt best...

Endret av Alou
Skrevet (endret)

Den rekker til litt nedenfor knærne, men var ganske smal i passformen og skjørtet så fasongen var ok....jeg er ikke så høy og tynn da...er 164 høy og helt vanlig fasong (strl. 38)

Ja den krever nok litt tilbehør..jeg er ikke så modig med slikt da. Men et halskjede og noen mørkebrune støvletter kan jeg vel slenge på..evt. et kult armbånd i mørkebrunt tre jeg har

og ja, den kan ikke brukes utenpå jeans..for lang...samt at jeg ikke helt digger det da jeg ofte bruker bootcut :) Tenkte å bruke den på jobb som er "kontorkonservativt"

Endret av kitekatt
Gjest Kaya83
Skrevet

Jeg syns den så veldig "grandma goes army" ut.. Jobbkonservativt sier du? Om den skulle blitt finere på noen måte, så måtte du pyntet den med et belte, sløyfebånd e.l i livet.. og hatt noen meget passende sko til, jeg tenker kanskje ballerinasko i gull med pajletter eller noe slikt på... og jeg vet ikke helt hvor jobbkonservativt det er.. Jeg tror kanskje du ville sett ut som om du prøvde å se trendy ut, men ikke fikk det helt til.. Og du er jo veldig pen, har fine trekk og sånn, så det er så mye annet du kunne kledd deg i som ville vært mye mer kledelig..

Men det er min mening :)

Skrevet

Jeg synes den er fin :)

Kjøpte meg nettopp en lys brun kjole (ser ut som det er omtrent samme farge) fra HM selv, men finner ikke bilde dessverre. Den er ihvertfall en slags forlengelse av favorittblusen min, og jeg synes den er såå fin. Måtte bare si det :-D

Prøvde den sammen med et sort belte og sorte pumps, og det ble kjempestilig :)

Skrevet

Dessverre, jeg syns ikke kjolen var fin.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg synes den var fin, men som de andre sier så krever den nok litt "stæsj" for å få et litt mer spennende utseende :)

Skrevet
Jeg synes den er fin :)

Kjøpte meg nettopp en lys brun kjole (ser ut som det er omtrent samme farge) fra HM selv, men finner ikke bilde dessverre. Den er ihvertfall en slags forlengelse av favorittblusen min, og jeg synes den er såå fin. Måtte bare si det :-D

Prøvde den sammen med et sort belte og sorte pumps, og det ble kjempestilig :)

Den skjorten har jeg også i blå og gul :) Den er bare herlig!

Skrevet

Syns det var en fin hverdagskole. Litt pyntet, men ikke for mye. Går sikkert å stasje opp, men jeg syns den ser helt fin ut som den er!

Skrevet (endret)

greia er at jeg liker den stilen på mange måter. litt safari liksom. Men jeg ville kanskje helst hatt den litt nettere i fasongen...kanskje litt smalere og kortere...hmmmmmmm *tenke tenke*

Jeg er heller ikke "søt kjole" typen så så etter noe litt tøffere liksom...vanskelig dette, både liker og liker den ikke.

Jeg er egentlig veldig enkel i stilen...så det blir ikke store glitrende prangende smykker/ sko/ belter altså :) Store øredobber/ armbånd er vel det nærmeste jeg kommer...Hvordan blir den da? Pumps er jeg også skeptisk til til kjoler...liker bedre støvletter eller sandaler...jeg er litt rar der, redd for å være for damete kanskje ;) Er nok litt tøffere i stilen sånn sett. Før var jeg ganske svart og frika og det henger nok litt igjen...søte topper og sånn er ok, og strandkjoler, men...vet ikke om dere skjønner hva jeg mener? Skriver dette for å beskrive stilen min...om da den kjolen kan funke..

Også bretter jeg kragen ut som på en vanlig skjorte, synes den blir finere da og knepper nok opp den øverste knappen (setter i en sikkerhetsnål som ikke synes slik at den ikke blir FOR utringet). Jeg liker utringningene ofte mellom to knapper ;)

Endret av kitekatt
Gjest Tangerine
Skrevet

Med en stoor hvit solhatt blir den kul ;D

Og du kan jo legge den opp hvis du synes den er for lang.

Også kan du jo ha noen etnisk/safari-inspirerte smykker, store perlesmykker :D

Gjest StockDama
Skrevet

liker den heller ikke, ikke helt min stil.

men siden det er du som skal ha den, må du nesten finne ut selv om den passer til deg on din stil.

Skrevet
Dessverre, jeg syns ikke kjolen var fin.

Samme her, men vi har ikke alle samme smak så...

Skrevet

Den var fin :)

Dersom du fresher den opp litt med et kjede, sko og veske blir det supert!

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Jeg synes den var fin.

Jeg har nettopp kjøpt meg en som ligner litt i jeansstoff fra Part Two. (Du finner den på et av bildene som går over skjermen 20/44) De har stylet den ganske fint med en bomullskjole under og dyp utrigning og høy splitt på forklekjolen over. Tøft med kilesko til. Sånne kanskje?

Jeg ser for meg kjolen med en annen farge på kjolen under, svart kanskje, og med samme farge på skoene som underkjolen.

Endret av Elastica
Gjest Tanita
Skrevet

Med smykker og de riktige accessoirene til, kan den være fin men da MÅ det være litt accessoirer da. Uten blir den litt grå og kjedelig syns jeg da.

Skrevet (endret)
Jeg synes den var fin.

Jeg har nettopp kjøpt meg en som ligner litt i jeansstoff fra Part Two. (Du finner den på et av bildene som går over skjermen 20/44) De har stylet den ganske fint med en bomullskjole under og dyp utrigning og høy splitt på forklekjolen over. Tøft med kilesko til. Sånne kanskje?

Jeg ser for meg kjolen med en annen farge på kjolen under, svart kanskje, og med samme farge på skoene som underkjolen.

Ja det var stilig :) Men sånt ser alltid bare bra ut på catwalken synes jeg...blir ofte rart i virkeligheten på andre ;)

Og ja...acsessories må til er enig i det. kanskje langt kjede som er hengt dobbelt og knyttet nederst (det pleier jeg å gjøre slik at jeg får de akkurat i utringningen) hater at lange kjeder slenger rundt hver gang jeg bøyer meg fremover, legger seg rundt puppen osv...fysj ;) mørkebrun skinnveske eller http://shop.hm.com/media/products/415/DL41...004_01_1175.jpg denne vesken (har den fra før..det er gulltråder innimellom det brune over hele vesken)...mørkebrune skinnsandaler eller støvletter og mørkebrunt belte i midjen/ evt tørkle som er brukt som belte...og store gullringer i ørene? for eksempel? og kule solbriller- vil det duge tror dere? Og mulig jeg bruker en liten topp under slik at jeg kan kneppe opp den øverste knappen også...hmmmm

Endret av kitekatt
Skrevet

Helst ville jeg hatt en sånn kjole i mørkebrunt...men det finner jeg ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...