20 juli 2002 Skrevet 22. februar 2002 #1 Skrevet 22. februar 2002 Hei dere der ute! jeg skal gifte meg med min kjære den 20 juli i år og lurer på om hvor langt andre juli-bruder har komt i planlegginga. Jeg vet hvor og når vi skal gifte oss, hvor festen skal være, og når jeg skal til frisøren. Servitørene er snart booket ferdig (min fremtidige svigerinne ordner dette ) Maten er også ordnet, og ja så har jeg funnet kjolen min!!!! Veldig fornøyd med den!!! Hadde vært gøy å få høre fra andre hvor langt etter jeg ligger.... Spent på svar
Tussilago Skrevet 22. februar 2002 #2 Skrevet 22. februar 2002 Vi skal gifte oss 27 juli. Jeg har funnet kjole, det er det hele og ringt til kirkekontoret for å få dåpsattester(fant ikke de vi trodde vi hadde:) Jeg håper jeg har god tid enda? Lykke til videre!
lucy Skrevet 22. februar 2002 #3 Skrevet 22. februar 2002 Skal gifte meg 6. juli og føler at alle "viktige" er kommet på plass, kirke, lokale, kokk, servering, kjole, fotograf, frisør... Skal ha møte med kokken til uka og bestemme meny, og brudgommen skal ut med forloveren sin og finne antrekk denne uka... Driver å lager invitasjoner, og håper å få ut de i løpet av et par uker. Det er bare alt som er gøy som er igjen nå Var ganske stressa før jeg fant lokale...
20 juli 2002 Skrevet 22. februar 2002 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2002 Takk for svaret Jeg vet ikke om det er så god tid!??! Det går liksom opp for meg ettersom jeg leser og tenker over alt som skal planlegges og ikke minst ordnes! Tenk bare på at innbydelseskortene skal finnes/lages og skrives og sendes ut. At sang til brudgommen skal skrives og +++++. Blir stresset av dette Neida bare tuller Gleder meg utrolig til den store dagen, den kan ikke komme fort nok.
Tussilago Skrevet 22. februar 2002 #5 Skrevet 22. februar 2002 Hei igjen. Jeg synes det med sanger og taler er verst både å finne og å høre på. Ikke noe negativt med det annet enn at jeg er den som alltid griner når det er taler osv, litt flaut egentlig. Vi har foresten funnet lokale da.
20 juli 2002 Skrevet 22. februar 2002 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2002 Helt enig med deg i det! Gruer meg fælt til sangene og talene!!! da greier ikke jeg å holde tårene tilbake. Går vel rundt med røde øyner hele dagen tenker jeg
scorpion73 Skrevet 23. februar 2002 #7 Skrevet 23. februar 2002 Vi skal gifte oss 27 juli. Og dette er det som er klart. Kirke kjole, sko, og all annen pynt borsett fra tiara, og undertøy. Innvitasjoner alle lys, servietter og slike ting. Desing på bryllupskaken Hva som skal på koldt bordet Pynt til bordene( av det som kan kjøpes) og helt sikker en masse andre tin g jeg ikke kommer på nå. Skal sende papirene til kirken snart.
Kipa Skrevet 23. februar 2002 #8 Skrevet 23. februar 2002 Hei, vi gifter oss 27.juli. Mye er i box, min kjole, frisørtimen, lokale ( som tar seg av mat og det meste), kirke, fotograf ( min pappa) forlovere, toastmaster, solist i kirken, en til å spille til når jeg synger på festen, endel sanger har vi funnet, invitasjonene er laget, printet ut og konvolutter er skrevet på- de skal bare sendes snart..Vi får låne en jaguar. Mye ordnet, men det gjenstår alikevel endel...Skal se på antrekk til han neste helg. Er usikker på hvordan vi gjør det med musikk enda, og om vi skal ha min 1,5 gml niese til brudepike. Drømmer om det om natten og gleder meg veldig!!12
270702 Skrevet 24. februar 2002 #9 Skrevet 24. februar 2002 Vi skal også gifte oss 27. juli - ser at det er mange andre her som også har den datoen Dette er klart hos oss: - brudekjole - sko til brud - menyen er klar - kirken er ok - lokalet er bestilt - fotograf er bestilt - frisør er bestilt - og så jobber vi hardt med inbydelsene. Regner med å sende dem ut innen et par uker. Det er jo kjempe moro å lage dem og å finne ut hva man har lyst til. Vi hadde litt problemer med datoen, for vi hadde først bestemt 3/8, men så hadde de som eier lokalet dobbeltbooket, så vi måtte bytte dato for en ukes tid siden... Det var et mareritt, men nå er det iorden _________________ 270702 1212[ Dette Innlegg er endret av: 270702 den 2002-02-24 23:08 ]
Raych Skrevet 5. april 2002 #10 Skrevet 5. april 2002 Hei, vi skal gifte oss 6.juli og dette er det vi har klart: - Klærne til oss begge (jeg mangler sko). - Kirka er bestilt. - Frisør til oss begge er bestilt (jeg har allerede hatt 3 prøvetimer). - Blomster er bestilt. - Lokalet er ordnet. - Kokk og mat er bestilt (vi mangler serveringspersonale). - Bryllupsbilen er klar (eller hest og vogn hvis været blir bra). - Fotograf er bestilt. (Mangler til vielsen og festen). - Innbydelser laget og sendt. - Toastmaster er klar. - Kaker (lages av slekt og venner, har ikke bestilt bryllupskake ennå). - Suite på hotell. - Bandet til festen (mangler noen til å spille taffel under middagen og kaffen). - Drikke til middagen er kjøpt (mangler til kaffen, vi skal ha lukket bar resten av kvelden). - Bryllupsreise er bestilt ( 1 mnd i Portugal, gleder med vilt - Bordkort, menyer og sanghefter er under produksjon. Da tror jeg at jeg har fått med det meste. Vi har visst kommet ganske langt når jeg tenker etter.
Juli Skrevet 6. april 2002 #11 Skrevet 6. april 2002 Heisan dere! Vi gifter oss 6.juli og har vel kommet litt på vei med det "viktigste". Lokale (resturant)og dermed er servering og meny også klart. Videre har vi i løpet av denne uka bestilt sjakett og brudekjole. Ellers er kirka, fotograf, bryllupssuite og invitasjoner i boks. Alt tar tid, men det er jo morro å holde på med dette da Lykke til dere andre!
Skorpion72 Skrevet 8. april 2002 #12 Skrevet 8. april 2002 Også julibrud, til neste år 5.juli, huff det er lenge til. men dette er ordnet: -kirke -lokale -hotell til bryllupsnatten
Spoon Skrevet 8. april 2002 #13 Skrevet 8. april 2002 Hei! Jeg er også julibrud, gifter meg 13. juli. Dette har vi klart: *Lokale og kirke *Mat, kokk, holder på å ordne servitører. *Antrekk til min kjære er bestillt (bunad.) *Invitasjonene er på vei ut snart *Vet omtrent hvilke blomster jeg skal ha (ikke bestillt) *Toastmaster er ordnet *Fotograf *Skyss fra kirken (hest og vogn) *Solosang i kirka (ikke bestemt salmer etc) *Frisørtime bestillt Har ikke brudekjole ennå, og bordkort, sanghefter, lys/servietter etc har vi ikke tenkt så mye på ennå. Føler at jeg må sette i gang litt, det er først nå det begynner å gå opp for meg at jeg skal gifte meg! Svigermor har sagt hun kan sy kjole (har funnet mønster), men jeg vil ha kjolen NÅ! Skal prøve å kjøpe brukt. Hilsen Spoon (som har litt brudekjole-panikk)
livy Skrevet 8. april 2002 #14 Skrevet 8. april 2002 Hei! Vi gifter oss i Asak kirke-Tistedal 13 juli 2002! Glær oss!! Koz..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå