Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel i ett par år nå og synes det er greit. Jeg ville satt mer pris på å være i ett forhold men tar til takke med situasjonen slik den er :)

Men,det er så rart. Når jeg er på fest/ute på byen og drikker så får jeg skikkelig skikkelig lyst på kjærest! Det er helt sykt hvor mye jeg "forandrer" meg på det punktet i fylla. jeg er ikke av den typen som flørter eller roter med folk så jeg gjør aldri noe med det i fylla..men lurer på om det er flere som har det på denne måten og om det finnes noen grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske naturlig. Mennesker er veldig flinke til å tilpasse seg den livssituasjonen vi er i men dette krever et aktivt tankemønster som vi inngår i om dagene hvor man fokuserer på det positive, er glad for det man har og så videre. Når man drikker forsvinner ofte disse tankene, man slapper mer av og har ikke "forsvaret" oppe. Dette behøver ikke å bety at du ikke er tilfreds med livet som singel, men betyr nok bare at du ikke ser på det positive, men bare manglene når du slapper mer av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...