Loevinna Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 (endret) Flere enn meg som lenge har ønsket seg serien Ulveøyne i sin egen bokhylle?! Til min store glede så fant jeg idag ut at de har begynt å selge serien på nytt i butikkhyllene! :hoppe: :-D Så nå har bok 1 og 2 kommet i min bokhylle, og der er det med glede plass til resten Endret 30. april 2007 av Loevinna
Gjest Ulva35 Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Gjett hvor jeg har navnet mitt fra Og du, hvis du har lest hele serien, så kan jeg fortelle deg at serien Rimfrost er en fortsettelse av Ulveøyne. Handler om datteren til Ulva
Loevinna Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Gjett hvor jeg har navnet mitt fra Og du, hvis du har lest hele serien, så kan jeg fortelle deg at serien Rimfrost er en fortsettelse av Ulveøyne. Handler om datteren til Ulva ← Jeg regnet igrunnen med at du hadde navnet ditt derifra ja Det er noen år siden jeg leste Ulveøyner ja, og Rimfrost har allerede fått en plass i bokhylla mi Men jeg lånte serien om Ulva da jeg leste den, men har igrunnen lyst til å ha hele serien selv jeg..
Tabris Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Har begge seriene (så langt Rimfrost har kommet ut da). Bortsett fra trilogien til Margit Sandemo er jeg egentlig ferdig med slike kioskserier, men disse to er unntaket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå