Gjest Alou Skrevet 30. april 2007 #1 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har lest/hørt en eller annen gang at mørke ringer under øynene kan tyde på at man mangler K- vitamin? Noen som vet om det stemmer? Jeg synes jeg alltid har mørke ringer under øynene selv om jeg får nok søvn. Det ser nesten litt "syklig" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 30. april 2007 #2 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har å det, men jeg har gså tynn hud under øynene.. Men jeg har aldri hørt om k-vitamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 1. mai 2007 #3 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg tviler sterkt på at det er vit-K-mangel, men kremer med vit. K brukes for eksempel mot blåmerker og bloduttredelser for å få dem bort raskere. Den vanligste grunnen til mørke ringer under øynene, er tynn og fin hud som gjør at blodårene vises gjennom huden. Det eneste som funker, er en god concealer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 18. oktober 2007 #4 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har å det, men jeg har gså tynn hud under øynene.. Men jeg har aldri hørt om k-vitamin http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322325 http://www.dinside.no/php/art.php?id=347529 Les disse to linkene. Selv har jeg ikke plager med mørke ringer, men synes uansett det er kjekt å bruke en litt lys concealer under øynene. Ser med ett mer "våken" ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 18. oktober 2007 #5 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det eneste som funker, er en god concealer. ja, en god concealer - og hemmorioide krem som du får kjøpt reseptfritt på apotekt...Tro det el ei, men det funker på posete og blåringete under-øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå