Gå til innhold

Se min rosa kjole...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
??? Fant ingen rosa kjole jeg :roll:

Ikke jeg heller..

Skrevet

Jeg finner ikke kjolen på noen link. Er det bare meg, eller...

Kanskje Brud i 30-åra kan rette opp linken?

På forhånd takk :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Blir helt oppgitt jeg..  

Sikkert mange som ikke syns kina-inspirerte kjoler som slutter midt på leggen er det mest fantastiske som finnes av brudekjoler heller, men holder seg for gode til å trakkasere andre med annerledes smak. :roll:

Du kan ikke trakkasere Vera Wang, hun er en ener i sitt fag. Dessuten kan man aldri gjøre feil men en slik kjole med ett så fantastisk snitt som denne har.

Milla

Skrevet

MILLA

Jeg syntes kjolen din var veldig ordinær, den så ikke ut som en brudekjole i mine øyne.

Man har vel like stor rett til å kritisere VW kjoler som hvem som helst andre designere; smaken er som baken.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

På oppfordring fra Store Sjef Gry vil jeg herved beklage mine tidligere kommentarer om den rosa kjolen. Jeg innser at jeg kunne formulert meg på enn bedre måte.

Men husk en ting- en brud skal være stilfull og vakker, og helt ærlig så har jeg store problemer med å se noe som helst av dette i rosa brudekjoler men sølv-tilbehør. Jeg er klar over at folk har forskjellig smak men før man evt. kjøper/leier kjolen bør man la seg veilede av profesjonelle stylister/brudesalonger slik at man ikke gjør en kjempetabbe som man vil angre på når man får se bryllupsbildene.

Husk at det finnes folk som er utdannet i å se hva som kler en, bruk deres kunnskap for alt den er verdt.

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
MILLA

Jeg syntes kjolen din var veldig ordinær, den så ikke ut som en brudekjole i mine øyne.

Hvis du mener at alle brudekjoler skal se ut som marengskaker så er jeg enig. Men dette er ett lite formiddagsbryllup og da er en slik kjole perfekt. Kjolen skal alltid tilpasses anledningen vet du.

Milla

Skrevet

Nå er denne tråden kommet helt ut av tema så den stenges herved.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...