Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Jeg tror det er mange, i hvert fall i Oslo, som er ensomme. MANGE
Gjest vimse Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod
valentino Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod ← Slutt med det tullet der. Vis heller konkret til hvilke regler som er brutt. Det er det minste man kan kreve i et rettssamfunn.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Ja, jeg er ensom. Vet ikke hvor vanlig det er og ikke er jeg. Men jeg vet at de færreste ville trodd det om meg..
valentino Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Ja, jeg er ensom. Vet ikke hvor vanlig det er og ikke er jeg. Men jeg vet at de færreste ville trodd det om meg.. ← Alle kan nok føle seg ensomme fra tid til annen.
valentino Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 ja, hør på valentino. ← Neh. Jeg er jo bare en tulling som er ute etter å skape debatt
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2007 #11 Skrevet 2. mai 2007 Både og. Er samboer som jeg tilbringer en del tid med, og har familie jeg har litt kontakt med via telefon, men bortsett fra det så er jeg mye ensom.
Gjest Fjellsippa Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Nå behøver ikke det å være alene det samme som å være ensom. Jeg er mye alene, men jeg føler meg ikke ensom. Tidligere var jeg både gift og samboer, men var mye mer ensom selv om vi var to. Problemet var at jeg ikke følte samhørighet med de mennene jeg bodde sammen med. Det føltes som å være sammen med fremmede, og da var den ensomhetsfølelsen jeg hadde inni meg stor.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2007 #14 Skrevet 2. mai 2007 Slutt med det tullet der. Vis heller konkret til hvilke regler som er brutt. Det er det minste man kan kreve i et rettssamfunn. ← Til Valentino! Dere som moderere innleggene burde begynne å begrunne modereringen!
Liskat Skrevet 2. mai 2007 #15 Skrevet 2. mai 2007 Generelt - nei. Men det hender jo at man har perioder der man kjenner seg litt ensom av diverse årsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå