Gå til innhold

Nabojenta stjeler min datters venner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabojenta stjeler min datters venner når de er på besøk hos oss, eller ute å leker sammen (særlig da). Er de ute og leker, så vis! så er inne hos nabojenta. Da får ikke min datter være med. Det skjer ikke bare en gang, men er et mønster som gjentar seg. Datteren min sliter med å bli inkludert av nabobarna (gjelder flere), og det hjelper ikke akkurat at denne jenta ødelegger når hun endelig har noen noen å leke med. På skolen leker de ikke sammen, der har datteren min heldigvis noen andre venner.

Nabojenta er rett og slett ikke særlig snill. Jeg blir mektig provosert av henne. Hun skryter og er oppesen. I tillegg er hun veldig skoleflink, og vet å sno seg. Hun gjør jenta mi trist titt og ofte. Hva gjør jeg?

De går i samme klasse, i småskolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med foreldrene til jenta - eller på et foreldremøte siden de går i samme klasse.

Skrevet
Ta det opp med foreldrene til jenta - eller på et foreldremøte siden de går i samme klasse.

Men hvordan? "Unnskyld, men datteren din er slem?" Jeg kjenner dem ikke så godt, akkurat.....

Skrevet
Men hvordan? "Unnskyld, men datteren din er slem?" Jeg kjenner dem ikke så godt, akkurat.....

Selvsagt ikke slik. Du sier at hun har venner på besøk, de blir med deres datter hjem og din datter får ike være med og det synes hun er leit.

Hendte med meg da jeg var liten, endret seg etter at foreldrene snakket sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...