flickan Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 (endret) Vi har lurt på om vi skal lage program eller ikke til vielsen. Seremonien vil se omtrent slik ut: Inngangsmusikk ved "trompetist" Tale til brudeparet ved "vigsler" fra HEF Trompetsolo Vielse Solosang ved "venninne" Utgangsmusikk ved "trompetist" Hva bør i såfall programmet inneholde og hvordan sette det opp? Først selve programmet og ramse opp de medvirkende til slutt (vigsler, trompetist, solist)? Eller nevne de underveis i programmet ala det over? Hva tas med i forb med musikken annet enn tittel? Komponist? Årstall? Noen forslag? Hvordan gjør dere som skal vies i kirken det? Endret 30. april 2007 av Bare Bea
mowgli Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Vi skal gifte oss i kirken og setter nok opp samme oppsett som dere. I tillegg setter vi inn teksten på salmene i programmet så gjestene slipper å bla frem salmeboka. Vi går nok for noe ala dette oppsettet her
Hedda-78 Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Vi hadde ikke program i vår HEF-vielse. Tror ikke noen savnet det heller. Det blir såklart noe annet dersom det skal være allsang. Dersom du vil ha program, synes jeg du bør ha med komponisten til musikkinnslagene ja, og navnene til de "medvirkende" under hvert punkt.
flickan Skrevet 30. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2007 Vi skal gifte oss i kirken og setter nok opp samme oppsett som dere. I tillegg setter vi inn teksten på salmene i programmet så gjestene slipper å bla frem salmeboka. Vi går nok for noe ala dette oppsettet her ← Takk Mowgli! Det var et kjempefint program, kan hende jeg stjeler litt fra den... spesielt ordene på forsiden.. Dere skriver ingenting om hvem som er organist, solist eller vigsler? det er kanskje ikke vanlig? Jeg har ikke vært i så mange bryllup...
flickan Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 Vi hadde ikke program i vår HEF-vielse. Tror ikke noen savnet det heller. Det blir såklart noe annet dersom det skal være allsang. Dersom du vil ha program, synes jeg du bør ha med komponisten til musikkinnslagene ja, og navnene til de "medvirkende" under hvert punkt. ← dersom vi går for program tror vi gjør det som du sier, med komponist og medvirkende under hvert punkt... *tenke*
mowgli Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 (endret) Takk Mowgli! Det var et kjempefint program, kan hende jeg stjeler litt fra den... spesielt ordene på forsiden.. Dere skriver ingenting om hvem som er organist, solist eller vigsler? det er kanskje ikke vanlig? Jeg har ikke vært i så mange bryllup... ← Bare hyggelig! Fant det på nettet ett sted og syns det var veldig fint!! Joda, vi skriver organist, solist og vigsler på siste side nederst som i forslaget Endret 30. april 2007 av mowgli
t-schnuppa Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Vi skal gifte oss i kirken og setter nok opp samme oppsett som dere. I tillegg setter vi inn teksten på salmene i programmet så gjestene slipper å bla frem salmeboka. Vi går nok for noe ala dette oppsettet her Hei ! Flotte ord du brukte på ditt program, Jeg så meg nødt til å låne de her er vårt resultat ( trykkes på lilla papir) kirke.doc innside_kirke_.doc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå