Gjest Taxi Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Jeg sminker meg som vanlig, gjør meg ekstra flid med trynet mitt fordi det tross alt er natt til første mai og vi skal på fest etterpå. Men hva skjer? alt går på trynet faktisk... jeg får ikke til å sminke meg i dag!! Det ferdige resultatet er: det ser ut som du kan klore av foundationen med neglene, maskaraen klumper, vippene klistrer seg sammen og det er alt for mye på. kajalstreken var umulig å få pen i dag, den er for tjukk, ujevn og forskjellig på øynene. AAARGH, hva er det som skjer på sånne dager?? gidder dere å vaske av dere og begynne på nytt når sånt skjer?
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Jeg vasker av meg alt og prøver på nytt om jeg har tid.
Gjest Tweek Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Samma her, noen ganger gir jeg faen og sminker meg bittelitt siden jeg likevel kommer til å friske opp før jeg drar på en eventuell fest senere. Noen ganger har jeg også bare tatt vekk sminke på den ene øyet osv.
kitekatt Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Vet alt om sånne dager...og i samme slengen så blir gjerne håret umulig og ingen klær sitter pent. Er det ikke rart hvordan sånt kan forandre seg fra dag til dag? Hvis jeg har tid, starter jeg på nytt, men ofte må jeg bare gi opp og prøve å ha det morro selv om jeg ser ut som et takras. Men da tar jeg ofte med meg sminke i veska så jeg kan fixe på det senere hvis jeg får mulighet evt sminkefjærner også (ofte kan man snike seg bort på vorspiel hos en venninne eller noe og prøve på nytt ) Men da sminker jeg meg ofte mye mindre og enklere for å spare tid. Og det er faktisk greia på sånne dager...keep it simlpe! Ikke masse foundation og greier...lite sminke funker faktisk best da, også kan man evt klæsje på mer utover kvelden.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 (endret) Bra det ikke bare er meg som har slike dager innimellom da alt gå til h og jeg bare ser helt forjævlig ut. Som regel har jeg også dårlig tid på de dagene...er vel kanskje pga jeg har stått så lenge med sminken og klærene... Anyway, hvis jeg har tid og ork, så tar jeg det av og prøver å begynne på nytt igjen. Men ellers bare tar jeg med sminke i vesken min og håper på det beste Ellers så bare driter jeg i det hele. Føler meg som regel litt uvel og utilpass på slike dager og føler folk ser rart på meg siden jeg ser ut som ett takras.... Men så tenker jeg nok på at i morgen blir en bedre dag enn denne Endret 30. april 2007 av Miss_alexandria
Gjest Deception Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Jeg har av og til "bad mascara day", selv med en mascara som dagen før var perfekt. Det samme gjelder foundation; plutselig kan fargen være feil, og hele greia fremhever tørre flak og flekker. Det er vel slike øyeblikk som kalles bimbokriser, tror jeg.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Bimbokrise Hm, er vel ikke akkurat ett verdensproblem...
Gjest Alou Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Jeg har opplevd akkurat det samme. Og det er sikkerlig kjipt...Særlig hvis maskaraen(som er det siste jeg tar på) klumper seg og blir stygg- da er det ikke lett å bare ta dèt på nytt igjen. Når det gjelder foundation, så hender det også meg at det kan legge seg i tørre flak eller se ujevnt ut. Jeg pleier å ha en fuktighetsspray for hånden, det kan av og til hjelpe meg en dusj med det.
Gjest Keycha Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Kjenner meg veldig godt igjen. Skal gså på fest i kveld, så satser på jeg klarer å oppnå et bra resultat Om det går til helvete med meg, så vasker jeg det av igjen og starter på nytt. Like greit
Drua Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 Bimbokrise Hvis jeg merker tendensen før jeg begynner å ordne meg, så sminker jeg meg minst mulig den dagen, eneste måten å avverge katastrofe-looken på.
Lola83 Skrevet 30. april 2007 #11 Skrevet 30. april 2007 Jeg bruker våtservietter som fjerner make up, bruker de der jeg har feilet og begynner på ny.. Sjelden jeg gjør feil, men de er en fin nødløsning.
Gulphild Skrevet 30. april 2007 #12 Skrevet 30. april 2007 Ja ja, når det skjer med meg så blir jeg ufattelig irritert, og vasker det av meg med såpe og gidder ikke sminke meg mer, kanskje maskara da. men da er jeg allerede pisst.
Blåklokke Skrevet 5. mai 2007 #13 Skrevet 5. mai 2007 Æsj ja, sånne dager har jeg også. Og jeg fatter ikke hva som går galt, jeg gjør jo alt som jeg alltid har gjort det. Men jeg lurer på, legger andre merke til det ? Jeg gidder aldri å vaske meg og gjøre alt på nytt, men "pynter" på fasaden (fadesen..) så godt jeg kan og lar det stå til.
Parfumfreek Skrevet 5. mai 2007 #14 Skrevet 5. mai 2007 Jeg hadde det akkurat sånn i dag ... Jeg så helt grusom ut, til tross for en god nattesøvn! Ferdig sminket, så foundation alt for dekkende ut, tørr og ujevn! Mascara'n så kladdete og tung ut .. Så ut som jeg hadde vært på en skikkelig fyllekule!!! Fikk ikke til håret heller selvfølgelig!!! Jeg har holdt meg hjemme i kveld, like greit tror jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå