Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #1 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei kloke hoder, jeg er fire dager etter forventet mens. Tok en test dagen etter forventet mens, den var negativ, helt hvit, ikke engang en skyggestrek i sikte. Har lite symptomer, eneste jeg kan komme på er litt stikkende magesmerter + stive brystvorter. Ikke vonde, bare stive (mannen er fornøyd ). Men har heller ikke ømme pupper som jeg alltid har før mens. Det kan jo være at syklusen min har gått i ball igjen etter p-pilleslutt - men de tre siste syklusene har vært helt regelmessige, så jeg håpet liksom at jeg var ferdig med det tullet. Uff. Spørsmålet er dog om det er noen vits i å bruke penger på en ny test ? Alle som faktisk ER gravide får opp en blå strek eller hva... om enn en svak strek. Har heller ikke denne "følelsen" av å være gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #2 Del Skrevet 5. mars 2003 Symptomer kan diskuteres i det uendelige- ring legen din og bestill time og få dette ut av verden. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #3 Del Skrevet 5. mars 2003 Det er jo ikke alltid en graviditet viser hos legen heller dah! Har en god venninne og hun vår dårlig og pysjen og det eneste tegnet var uteblitt mens. Tok graviditetstester og var hos lege til og med på innvendig ultralyd og ingenting viste. Og det viste seg senere at hun var 6-7 uker på vei. Kanskje du er en av de som må smøre deg godt med tålmodighet og bare vente......... Lykke til da. 26+3 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru72 Skrevet 5. mars 2003 #4 Del Skrevet 5. mars 2003 Tror jeg vil anbefale deg å ta en test til. Første gang jeg var gravid viste ikke testen 2 blå før det var gått 4-5 dager over forventet mens. (Tok først test en dag etter forventet mens og den var negativ. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå