Badlands Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 (endret) Laurdag i helga som kjem er årets W-løp i Oslo!!! Fleire som skal delta? Endret 27. september 2007 av Badlands
Serene Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Haha, dette har jeg ikke hørt om før. Tom Waitz-løp, hva er det da, fra bar til bar?
Badlands Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Haha, dette har jeg ikke hørt om før. Tom Waitz-løp, hva er det da, fra bar til bar? ← Jepp! Grete Waitz-løpets motpol! Årleg tradisjon gjennom ein rundtur av Oslos brune pubar, der det er live musikk, band som speler coverlåtar av Tom Waits
Serene Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Haha, genial idé. Jeg elsker Tom Waits, hadde jeg visst dette for en uke siden skulle jeg kjøpt meg flybillett, stengt sjappa og tatt meg noen dager i Oslo, ja. Heldiggriser! (Og nå står jeg og nynner her "Hold on, hold on...")
Gjest DyneTryne Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Haha, dette har jeg ikke hørt om før. Tom Waitz-løp, hva er det da, fra bar til bar? ← Når vi først er innpå han; Jeg lurer på hvilken plate jeg må laste ned. Har bare hørt den hos en kompis, og får aldri med meg navnet på plata, eller sangen. Men den er så fengende på sin egen alkoholiserte måte :D Det er spor 1, og han harker fram noe om en apekatt og halen dens. Og noe everybody grows/knows/mows? Gjentas flere ganger. jeg hører da for søren ikke hva han sier ;( Men helpe mø
Knøttet Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Seriøst?! Åh, hadde jeg bare bodd i Oslo denne ene gangen i året ... *sukk*
redrum Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Det er spor 1, og han harker fram noe om en apekatt og halen dens. Og noe everybody grows/knows/mows? Gjentas flere ganger. jeg hører da for søren ikke hva han sier ;( Men helpe mø ← The higher that the monkey can climb, the more it shows its tail. Misery is the river of the world fra albumet Blood money
Badlands Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2007 Det er det eneste løpet jeg kunne tenkt med å delta i Dessverre er ikke timingen helt bra i år, med tanke på alkoholinntak osv. Men dere andre får slå et slag for helsen- altså ikke den kroppslige, men den sjelelige ← Den er grei! Må si eg nesten gruer meg litt, dei eg skal delta med er ganske harde. Men vi skal innta skikkjeleg frukost, med bacon og grillmat og gamal dansk, for å leggje solid botn. Har bestilt flybilletten heim på søndag langt utpå kvelden, i tilfelle formen ikkje er så veldig bra dagen derpå.
Hobgoblin Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har deltatt på deler av det - hadde blitt totalt alkoholforgiftet av hele løpet, tror jeg. Men har ikke lagt noen planer for i år. For et par år siden avviste de siste pubene i rekka en del av deltagerne pga høy fuktighetsgehalt...
Badlands Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har deltatt på deler av det - hadde blitt totalt alkoholforgiftet av hele løpet, tror jeg. Men har ikke lagt noen planer for i år. For et par år siden avviste de siste pubene i rekka en del av deltagerne pga høy fuktighetsgehalt... ← Dei som eg skal gå med klarte 17 halvlitarar i fjor. Eg er nok redd for at eg må vere pingla som går heim etter 10 stk (det plar vere mi grense)... Men det er kanskje lov med eit glass vatn i ny og ne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå