kitekatt Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Spa produkter fra Thailand visstnok. Fikk en prøve på ansiktsmaske (det er bare en) av en venninne derfra. det er sånn man bestiller gjennom forhandlere. Den virker god, er sånt gult pulver man blander med vann eller sitron alt ettersom hudtypen. Noen som har prøvd produkter herfra?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Har hørt om det ja, det er startet i Norge nå.. De har også nettbutikk: www.sapolashop.no ... Det er forresten Mt. Sapola
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Nå har de åpnet butikk i Bergen. Var innom og kjøpte bodbutteryscrub og ansiktsscrub. Føles og lukter fantastisk, synes også innpakningen er veldig delikat. Og alt er naturlig=) Nytt merke på favorittlista hos meg alle fall.
Gjest Gjest_Katarina_* Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Heei:) Det er et av mine beste kremmer og scrubber jeg noensinne har hatt! Mt. sapola har ny butikk som sagt på xhibition i Bergen Jeg har prøvd stort sett alle bodylotion produktene, og duftene er forbausende gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå