Gå til innhold

kåt og forvirra

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det helt normalt å bli kåt på en person på nettet? Det høres jo helt sprøtt ut, hvordan kan man få lyst på noen man vet så lite om, det er snakk om en person man ikke har sett. Jeg har trodd at tiltrekning har med hvordan vi ser ut, hvordan stemme vi har, hvordan vi lukter og sånne ting. skjønner meg ikke på meg selv lenger jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rodme:

Jo...det går fint an å krible litt over en eller annen på nett. Det skjer vel ganske ofte, sånn rundt omkring, har jeg skjønt.

Maiken

Skrevet

Fullt mulig å tenne på personlighet, uten å ha sett vedkommende. Det ville jeg faktisk tatt som et positivt tegn. Det er tross alt de indre kvalitetene som er avgjørende for om en får et forhold til å fungere.

Lykke til med prosjektet!

Angelin

Skrevet

Går meget fint å krible for en person du verken har møtt eller snakka med i telefon! Har selv truffet ei jente som det til tiden kribler STORT etter for å møte, men avstanden per dags dato er litt vel stor, jeg i afrika og hun i oslo... DOH!

Håper på besøk fra henne til høsten....

Skrevet

Klart du kan - tenning sitter i hodet - og hvis den personen trykker på de rette knappene så... man kan bli kåt helt alene også... :P

• 1 måned senere...
Gjest finken
Skrevet

Hvis man føler men komuniserer bra , og har noe felles sammen er det fullt mulig.

Skrevet

Dette skjer, det er fullt mulig, og ganske normalt.... Hvis man får god kontakt med noen.....

:wink:

Lykke til! :blunke:

Lillian

Gjest sexysadie
Skrevet

Om d er helt normalt å bli kåt på en person over nettet???

Aner ikke men d går sikkert an.

Skrevet

Selvfølgelig går det an. :) Det sitter vel i fingrene? :P

Skrevet

Spørsmålet er om man blir kåt av personens personlighet - eller av det

som sies (skrives) .......... :wink:

Skrevet

:rodme:

Jo...det går fint an å krible litt over en eller annen på nett.

... det går faktisk an å krible mye...!

Det sies jo at den mest erogene sonen man har sitter mellom ørene, og dersom noen klarer å "pirre og kile" akkurat den kroppsdelen, er det vel mer normalt enn unormalt at det "tenner".

Jeg tror forutsetningen for god "klaff" er at personligheter, skrivestiler og interesser ellers er noenlunde like - vel akkurat som i Real Life?

Kanskje man får en helt annen kontakt når man ikke blir "distrahert" om utseende, men på en måte går direkte på tankene, slik det blir når man kun kommuniserer skriftlig? Kanskje ting faktisk da på en måte kan være enklere enn i RL?

Når jeg tenker på det, så hadde det vært interessant om det etter hvert fantes statistikk på holdbarhet av forhold startet skriftlig på nett (det er jo etter hvert blitt ganske vanlig) i forhold til forhold startet "på gamlemåten". Det skulle ikke forundre meg om de som starter på nett (skriftlig) har et bedre fundament enn de som møtes på en fest eller et utested eller lignende.

Skrevet

slik statistikk hadde vært interessant å se ja ... :wink:

etterhvert ganske vanlig å "møte" noen på nettet ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...