Gå til innhold

Har noen sett i denne boken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så denne boken i et blad, men da jeg skulle bestille den var det en minstegrense på 190 kr. Er det noen her inne som har vært borti denne boken og kan si om det er verdt å bestille den? Den finnes sikkert i butikker, men akkurat nå giddet jeg ikke gå rundt å spørre..

http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet

Boken heter "Den store festen - designe ditt eget bryllup", av Bella Hansson.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett i denne boka, men ble ikke fristet til å kjøpe den. Synes faktisk ikke den har så mange gode idèer som den gir uttrykk for at den skal ha. Det er min mening ihvertfall :forvirret:

Skrevet (endret)

Jeg synes det var mye bra i den. Mye til inspirasjon. Men jeg hadde ikke bestilt den fra Panduros nettbutikk med mindre jeg skulle hatt mye annet, og det var langt til nærmeste butikk. Dyr porto, og lite kundevennlig med minstepris. Kanskje du får den i vanlige butikker? Har ikke sjekket.

Endret av rsa
Skrevet

Sjekket faktisk Cappellens Hobbyklubb. Ble medlem og bestilte den der. Fikk den litt billigere, og et malesett som innmeldingsgave. Skal gi det til min niese som maler. Innrømmer at jeg blir litt fristet av sånne ekstragaver..

Skrevet

Mamma kjøpte den til meg, og jeg synes den er fin selv om jeg nok hadde klart meg uten for å si det sånn. Men mange fine ideer :)

Skrevet

Jeg har kjøpt den og har fått flere gode ideer :)

Det har vel å gjøre med smak og behag og mye her falt i smak hos meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...