kitekatt Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 jeg bruker MD Formulations ansiktsvask med Glycol og Facial Lotion (skin renewal serum) Kan jeg da bruke en skrubbkrem i ansiktet i tillegg, feks Clinique 7 day scrub, eller blir det for mye?Føler liksom for å skrubbe litt innimellom
Gjest Deception Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Jeg har tynn, tørr hud, og selv min hud tåler litt mild peeling innimellom, selv når jeg bruker MD. Så så lenge peelingen er mild, tror jeg nok det går bra. Du føler fort hvis du er for tung på labben.
Gjest Alou Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 jeg bruker MD Formulations ansiktsvask med Glycol og Facial Lotion (skin renewal serum) So do I! Og jeg bruker å peele ansiktet med en LETT peeling 1 gang pr. uke, før selvbruning. Det funker fint på meg.
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Jeg peeler 1-2 ganger i uka, og jeg syns huden min blir finere av det. Jeg har nok heller ikke übersensitiv hud.
kitekatt Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 Tips på mild peeling? Jeg har pleid å bruke clinique 7 day scrub før, men den er kanskje ikke mild nok? den tar veldig godt
Gjest Alou Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 I det siste har jeg brukt litt natron blandet med den vanlige rensen jeg bruker(md). Da kan man lett selv justere peelingeffekten. Ellers liker jeg Shiseido Pureness peelingen som har en frisk og behagelig konsistens, og peeler akkurat nok. Ikke for store korn, men allikevel tar den nok.
Gjest Deception Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Jeg bruker for tiden Exfoliance Confort fra Lancome. Det er en mild, kremaktig peeling med veldig små korn, og huden føles veldig myk etterpå, og jeg blir heller ikke like tørr som av mange peelinger.
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Jeg liker veldig godt MD sin skrubb, med ganske små korn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå