Gjest Taxi Skrevet 30. april 2007 #1 Del Skrevet 30. april 2007 NEEEEEIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det hadde jeg tenkt til å se på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 30. april 2007 #2 Del Skrevet 30. april 2007 uffda... det blir nok treigt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 30. april 2007 #3 Del Skrevet 30. april 2007 Da får hun snakke svensk, og ikke prøve å snakke perfekt norsk. Jeg tror at hun vil klare seg bedre hvis hun holder seg til morsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agathe Skrevet 30. april 2007 #4 Del Skrevet 30. april 2007 Skulle ikke hun slutte med TV? Jeg må si jeg er litt skuffet, hun er ingen god programleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. april 2007 #5 Del Skrevet 30. april 2007 Uff, det kan bli triste saker. Hun virker så innøvd og mekanisk når hun sier "replikkene" sine i Designerspirene. Det er replikker (de sier jo akkurat det samme som i Americas Next top Model...!!) i Norske top model også, men Sørland greier jo å si de på en naturlig måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 30. april 2007 #6 Del Skrevet 30. april 2007 Å nei! Da vet jeg ikke om jeg gidder å se på det mer. Hva tenker TV3 på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 30. april 2007 #7 Del Skrevet 30. april 2007 Hvorfor henne, når de har hundrevis å velge mellom? Dette skal bli tamt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 30. april 2007 #8 Del Skrevet 30. april 2007 Fra Sørland til Kirsebom, det blir nedtur. Den godeste Vendela har lite på tv å gjøre, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalila Skrevet 30. april 2007 #9 Del Skrevet 30. april 2007 Si at det ikke er sant.... Får FNATT når hun snakker :hår: Jaja, ett mindre program å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. mai 2007 #10 Del Skrevet 5. mai 2007 Fra Sørland til Kirsebom, det blir nedtur. Den godeste Vendela har lite på tv å gjøre, etter min mening. ← Signerer dette.. hun klarer ikke helt å leve seg inn i ting, alt blir jo så mekanisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 7. mai 2007 #11 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvorfor ikke Anette Stai istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 7. mai 2007 #12 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvorfor ikke Anette Stai istedet? ← eller pia haraldsen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå